Haber Ekonomi
06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Kliksa, e-ticaret sektörünün yörüngesini değiştirecek

Güncelleme :12.02.2015

Sabancı Holding Perakende ve Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer, Kliksa’nın bir atılım yılı olarak geçirdiği 2014’ten sonra 2015’in e-ticaret sektörünün yörüngesini değiştirme yılı olacağını söyledi.

 

Sabancı Topluluğu’nun online alışveriş platformu Kliksa; 2014 sonuçlarını, 2015 ve gelecek dönem planlarını düzenlenen basın toplantısında paylaştı. Toplantıda konuşan Sabancı Holding Perakende ve Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer, Kliksa’nın bir atılım yılı olarak geçirdiği 2014’ten sonra 2015’in e-ticaret sektörünün yörüngesini değiştirme yılı olacağını söyledi. Sabancı Topluluğu’nun diğer sektörlerdeki gibi online alışverişte de lider olacağını vurgulayan Haluk Dinçer, “Sabancı Topluluğu’nun perakendedeki gücüyle e-ticaret sektöründe liderliğe ilerliyoruz. Kliksa olarak, doğru adımlarla ve “Sağlıklı Büyüme” hedefiyle, sektörü de büyütmeyi amaçlıyoruz.” dedi.
E-ticaretin yörüngesini değiştirecek felsefenin “Sağlıklı Büyüme” olduğunu vurgulayan Kliksa’nın Genel Müdürü Nevgül Bilsel Safkan ise, “Kliksa’nın sağlıklı büyüme felsefesinin en önemli itici güçlerini ‘koşulsuz müşteri memnuniyeti’, ‘ölçüm’, ‘teknoloji’, ‘yaratıcı ve yenilikçi düşünce’ ve ‘yetkin insan kıymetleri’ oluşturuyor.” dedi. Safkan sözlerine şöyle devam etti: “Perakende sektörünün 1.5-2 katı büyüyen e-perakende sektörünün penetrasyon oranı henüz daha düşük olduğundan, sektör büyümek için daha geniş bir alana sahip… Bu durum, internet kullanım oranlarının da sürekli artmasıyla, sektör için hesapsız büyüme tehlikesini taşıyor. Kliksa olarak, sadece ciroya odaklanan, uzun vadeli olmayan hesapsız büyüme stratejisinden hep uzak durduk. Merdivenleri koşarak çıkarken her basamağa sağlam basmak istiyoruz. Uzun vadeli perspektifi hiçbir zaman gözden kaçırmıyoruz. Bu sağlıklı büyüme anlayışımızla, e-ticaret sektörünün yörüngesini değiştireceğiz.” dedi.  

Nevgül Bilsel Safkan: “Gelecek 5 yılda 240 milyon TL yatırım yapmayı hedefliyoruz”


Dinçer’in konuşmasından sonra yaptığı sunumda dünyanın önemli e-ticaret platformlarından biri olmak için yatırımın önemini vurgulayan Nevgül Bilsel Safkan, “Türkiye’nin Amazon’u olma hedefi doğrultusunda ilerlerken; teknolojiye, markamıza ve müşteri hizmetlerine toplam 55 milyon TL yatırım yaptık. Liderliğe giden yolda çalışmalarımız ve yatırımlarımız sürecek. Yol haritamız uyarınca gelecek 5 yılda 240 milyon TL yatırım yapmayı hedefliyoruz.” dedi.

Türkiye’nin en iyi e-ticaret takımını kurduk


Yaratıcı ve yenilikçi düşüncenin, Kliksa’nın sağlıklı büyüme anlayışının en önemli itici güçlerinden biri olduğunu vurgulayan Safkan, “Türkiye’nin Amazon’u olma hedefimiz doğrultusunda ekibimizi her seviyede katılan yeni arkadaşlarımızla güçlendirdik ve Türkiye’nin en iyi e-ticaret takımını kurduk. Bu ekip daha da büyüyerek, Kliksa’nın hedeflerine ulaşmasını sağlayacak gerçek güç olmaya devam edecek.” dedi.

 

Bu haber 1283 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aygaz Otogaz’dan 200 bin TL Değerinde Yüksek Oktanlı Yakıt Otogaz Hediye... 15.12.2018
Türkiye Petrolleri yeni sigorta hizmeti ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor!... 15.12.2018
Sarı Melekler”in yeni yol arkadaşı OPET ... 15.12.2018
Teksan, UL sertifikalı ürünleriyle ABD pazarındaki payını artıracak... 14.12.2018
Mercedes-Benz Unimog Şehirde Yollara Çıkıyor... 14.12.2018
Kış Lastiği kullanım oranı artıyor... 14.12.2018
Otomotivde Ege´nin dünya markası... 14.12.2018
Assan Hanil İnsan Kaynakları Direktörü Müge Dağ oldu... 14.12.2018
Karsan, Romanya’ya 17 Adet Menarinibus Citymood Teslim Etti!... 14.12.2018

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.