Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Pegasus, MIXX Yarışması’nda Gümüş ve Altın Mixx ödüllerinin sahibi oldu

Güncelleme :25.02.2016

 Pegasus Hava Yolları, 2011 yılından beri yeni uçaklarına misafirlerinin kız çocuklarının ismini vererek sürdürdüğü ve 2015yılındabir kız çocuğunun çizdiği “Hayalindeki Tatil” resmini en yeni Boeing 737-800 uçağının üzerine boyadığı Dünyanın En Güzel Hediyesi (DEGH) projesiyle, uluslararası dijital iletişim dünyasının seçkin ödüllerinden olan MIXX yarışmasında Online - Offline Entegrasyon kategorisinde Gümüş MIXX ödülünü aldı. Pegasus, ayrıca arama motoru kategorisinde de Google Customer Match kullanımıyla Altın Mixx kazandı.

 

Pegasus Hava Yolları, dijital reklamcılığı geliştiren ekipleri ve markaları ödüllendiren uluslararası MIXX (Marketing and Interactive Excellence) yarışmasında iki ödül birden kazandı. Dünyanın En Güzel Hediyesi ile Online - Offline Entegrasyon kategorisinde Gümüş MIXX ödülü alan Pegasus, arama motoru kategorisinde Google Customer Match kullanımıyla da Altın  MIXX ödülünün sahibi oldu. 

 “Dünyanın En Güzel Hediyesi” kampanyası ve dijital reklam faaliyetleri ile dijital pazarlama iletişimi endüstrisinde benzeri olmayan yaratıcı çalışmaların üretilmesinihedefleyen, dijital yaratıcılık ve sonuçları üzerine odaklanan MIXX Ödüllerini kazanmalarından büyük mutluluk duyduklarını belirten Pegasus Dijital Pazarlama Müdürü Didem Namver şunları söyledi: “Dijital iletişim ve hızla gelişen dijital kanallara odaklanmak bizim için son derece önemli. Pegasus olarak her zaman dijital tüketici eğilimlerinin takipçilerinden değil, öncü uygulayıcılarından olduk. Bualanda yaratıcı, yeni trendleri takip ederek farklı proje ve uygulamaları hayata geçirmeye odaklanıyoruz. Dijitalde, özellikle mobil kanallarda son dönemdeki hızlı gelişmenin sunduğu olanaklardan yararlanarak misafirlerimize daha iyi bir seyahat deneyimi sunabilmek için önemli yatırımlar yapıyoruz. Bu çalışmalarımızın dijital alanda en önemli ödüllerden biri olan MIXX ödüllerinde karşılık bulduğunu görmekten gurur duyuyoruz.”

 “Dünyanın En Güzel Hediyesi” kampanyası ödüle doymuyor

Pegasus’un yeni uçaklarına misafirlerinin kız çocuklarının ismini vererek başlattığı ve bir kız çocuğunun çizdiği “Hayalindeki Tatil” resmini en yeni Boeing 737-800 uçağının üzerine boyadığı “Dünyanın En Güzel Hediyesi” kampanyası geçtiğimiz yıl dijital merkezli entegre kampanya kategorisinde Felis başarı ödülüne ve Kristal Elma Ödülleri’de Dijital kategorisinde ‘Hizmet’ dalında, Sosyal Medya kategorisinde ise ‘Ortak Yaratım ve Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçerik’  dalında iki bronz ödüle layık görülmüştü. PR ve pazarlama dünyasının en prestijli uluslararası ödüllerinden sayılan Stevie Ödüllerinde Seyahat ve Turizm kategorisinde ‘Yılın PR Kampanyası’ dalında da Gold Stevie ödülünü almıştı.

Bu haber 3767 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Enerjisa Dağıtım Şirketleri hizmet verdiği 14 ilde seçim tedbirlerini tamamladı... 28.03.2024
Kalyon Enerji, UN Global Compact (Küresel İlkeler Sözleşmesi) imzacısı oldu... 28.03.2024
Türkiye’yi Enerjide Bağımsız Kılmak İçin Çalışıyoruz... 28.03.2024
Çin’de temiz enerji toplam üretiminin yüzde 54’üne ulaştı... 28.03.2024
Fosil Yakıtların Ötesi yeni analizini yayımladı... 28.03.2024
IC Enterra Yenilenebilir Enerji, 2026'ya kadar 1200 megavatlık kurulu güç hedefliyor... 28.03.2024
TÜRSAB, Turizm Yüzyılı İftarında Hedeflerini Paylaştı... 28.03.2024
TREDER Kahramanmaraş’taki depremzedelere 1000 adet alışveriş kartı dağıttı... 28.03.2024
Naturelgaz 4 milyar TL ciro açıkladı... 28.03.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.