Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Shell’in yeni perakende vizyonu: Yolda mola deyince Shell akla gelecek!

Güncelleme :24.11.2016

Shell & Turcas CEO’su Felix Faber,  teknolojideki değişimler ve hızlanan yaşam koşullarının perakende sektörüne olan etkilerini anlattı ve Shell’in yeni perakende vizyonunu açıkladı.

 

23-24 Kasım 2016 tarihleri arasında gerçekleşen 16.Perakende Günleri’nde bir konuşma yapan  Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, Shell’in yenilikçi perakende yaklaşımını katılımcılarla paylaştı. Değişen tüketici beklentileri ve yeni trendlerin perakende sektörüne etkisinden bahseden Faber, Shell’in stratejik iş ortakları ile beraber yollarda olan herkesin ihtiyaçlarına yönelik hizmetler geliştirerek, tüketicilerin sadece yakıt alışverişi yaptıkları bir istasyon değil aynı zamanda ihtiyaçlarını karşıladıkları bir mola yeri olmak istediklerini ifade etti.

Perakende sektörünün en büyük buluşması olarak görülen Perakende Günleri’nin 2. gününde konuşan Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, dünyanın önde gelen perakende şirketlerinden biri olan Shell’in teknolojide yaşanan değişimler ve hızlanan yaşam koşullarının perakende sektörüne olan etkilerini anlattı . Dünyanın tek marka altında faaliyet gösteren en büyük perakende şirketlerinden biri olan Shell’in 70 ülkeye yayılmış yaklaşık 43.000 akaryakıt istasyonunda 500.000'e yakın ön saha çalışanı her gün 30 milyon kişiye hizmet verdiğini anlatan Faber, Türkiye'de 1000’i aşkın akaryakıt istasyonunda, günde yaklaşık 1 milyondan fazla kişiye, misafirlerinin ihtiyaçlarına göre farklılaştırılmış hizmetler ve yenilikçi yakıtlar sunduklarını söyledi.

Sunumunda 3 önemli trendin perakende sektörüne olası etkilerinden bahseden Faber, 2050 yılında 2 milyardan fazla aracın yollarda olacağını belirtti ve insanların günlük yaşamlarının çok daha büyük bir bölümünü yollarda geçireceklerine değindi. Bu trendler sonucu değişen tüketici beklentilerini perakende, tüketici, teknoloji ve otomotiv sektörü gibi bir çok farklı sektörden iş ortakları ile birlikte karşılamak için çalıştıklarını ifade eden Faber, günümüzde hayata geçirdikleri bazı ilham verici örnekleri katılımcılar ile paylaştı.

Faber “ Türkiye’de 80 şehirde, 7/24 hizmet sunan 1000’i aşkın istasyonumuzda, 11 kategorideki yaklaşık 1500 farklı ürünle misafirlerimizin beklentilerini karşılamayı amaçlıyoruz. İstasyonlarımıza gelen her 2 müşterimizden birini marketlerimizde ağırlıyoruz. Bu yılı 2 milyon sandviç ve kahve satışıyla kapatacağız” dedi. Yeni  trendlerin başında yükselen akıllı telefonu kullanımı trendinin geldiğini dile getiren Faber, mobil ödeme alanında yaptıkları iş ortaklıklarının ve 360 bin kişi tarafından indirilen Shell Motorist uygulamasının Shell’i diğer markalardan farklılaştıran önemli projelerinin başında geldiğini belirtti.

Bu haber 3548 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
TAİD Ağır Ticari Araçlar Derneği, 2024 hedeflerini açıklarken yeni kurumsal lansmanını gerçekleştirdi... 22.04.2024
90’ıncı yılını kutlayan DKV Mobility, 50’den fazla ülkede sorunsuz hizmet sunuyor... 22.04.2024
CHEP Otomotiv, Funda Şimşirel'i Orta ve Doğu Avrupa Bölgesi Direktörü olarak atadı... 22.04.2024
CK Enerji Ailesi’nin Çocukları “Kendi 23 Nisanları” İle Ofislere Renk Kattı... 22.04.2024
MAN Sıfır Emisyon Portföyünü Genişletiyor... 22.04.2024
Mercedes-Benz, 2024 Turizm Sezonunda da Sektörün Tercihi Olmaya Devam Edecek... 22.04.2024
ENYAKIT’tan çocuklara çevre ve sürdürülebilir enerji eğitimi ... 22.04.2024
“Elektrikli Araçlarda Rüzgârı Tüketici Belirliyor”... 22.04.2024
Türkiye Enerji Dönüşümü Görünümü 2023 Raporu Yayında!... 22.04.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.