Haber Ekonomi
06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Petrol Ofisi’nin Yeni CMO’su Beril Alakoç Orhonoğlu oldu

Güncelleme :12.12.2017

Petrol Ofisi’nde yeniden yapılanma çerçevesinde oluşturulan Chief Marketing Officer (CMO – Marketing Direktörü) pozisyonuna Beril Alakoç Orhonoğlu atandı.

Türkiye akaryakıt ve madeni yağ sektörünün lider markası Petrol Ofisi’nde yönetimine katılan son isim, pazarlama dünyasının başarılı isimlerinden Beril Alakoç Orhonoğlu oldu. Beril Alakoç Orhonoğlu, 1 Aralık 2017 tarihi itibariyle Petrol Ofisi yönetiminde yeni oluşturulan Chief Marketing Officer (CMO – Marketing Direktörü) görevini üstlendi. Pazarlama dünyasının önemli isimleri arasında yer alan Beril Alakoç Orhonoğlu, 20 yıla yaklaşan kariyeri boyunca birçok başarıya imza atarak, çeşitli görevler yürüttü.


Beril Alakoç Orhonoğlu


İngiltere Kent Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun olan Beril Alakoç Orhonoğlu, Pazarlama alanında master programını ise Bristol Business School’da tamamladı.


Kariyerine 1998 yılında Unilever’de başlayan Orhonoğlu, 1998-2006 yılları arasında çeşitli Unilever ürünlerinin marka müdürlüğünü yürüttü ve ardından Türkiye, Kuzey Afrika, Orta Doğu Bölgesi’nden sorumlu Marka Geliştirme Direktörü olarak görev aldı. Beril Alakoç Orhonoğlu, son olarak Türkiye, Kuzey Afrika, Orta Doğu ve Rusya bölgesinde kişisel bakım ürünlerinden sorumlu Marka Geliştirme Direktörü pozisyonunda bulundu.
 

 

Bu haber 702 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Türkiye Petrolleri Pazarlama Direktörlüğü Görevine Aysun Şabanlı Getirildi... 19.04.2018
Mercedes-Benz yıldızlı 414 adet yeni kamyon ve çekici daha Aksaray’dan yollara çıktı ... 19.04.2018
Hüner ve HNR Lojistik’in Tek Tercihi Scania ... 19.04.2018
Opet Trafik Dedektifleri 5. Yol Kullanıcıları Eğitici Eğitimi... 19.04.2018
YASED Başkanı Ahmet Erdem erken seçim kararını değerlendirdi... 19.04.2018

 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.