Haber Ekonomi
06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > Elektrik Başlıkları

Limak Enerji’den “Sizinle Aydınlanıyoruz” Projesi

Güncelleme :28.06.2018

Limak Enerji, “Sizinle Aydınlanıyoruz” projesiyle çıtayı daha da yükseltmeyi hedefliyor.
 

Limak Enerji, hizmet verdiği bölgede memnuniyeti en üst düzeye çıkarmak amacıyla müşteri deneyimini ölçümleyerek, geliştirme çalışmalarına başladı. Limak Enerji Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, müşteri işlem merkezlerinden işlem yapan müşterilere SMS yoluyla anket uygulayacaklarını belirterek, “Müşterilerimizin deneyim paylaşımlarıyla ilgili geri bildirimlerini alıyoruz. Bu proje ile 15 günde yaklaşık 90 bin müşterinin deneyimi ölçümlendi. Yapılan anketten elde edilen ilk sonuçlara göre memnuniyet oranı yüzde 88 olarak belirlendi” diye konuştu.


Limak Enerji’nin hizmet verdiği bölgede çeşitli nedenlerle öneri-şikayet bildiren ve yüzde 12 gibi bir oranı temsil eden müşteri profili için, düzeltici ve önleyici planlar hazırlandığını belirten Aytac, projenin amacına uygun olarak elde edilen geri bildirimler sayesinde yüzde 100 müşteri memnuniyeti hedeflediklerini kaydetti.

MÜŞTERİ GERİ BİLDİRİMLERİ ÇOK DEĞERLİ

Müşteri memnuniyetini etkileyen faktörlerin etki ve performansını ölçümlemek için bağımsız araştırma kuruluşları ile çalıştıklarını da belirten Aytac, “Müşteri memnuniyet seviyesini en üst düzeye taşımak için planlarımızı ve süreçlerimizi bu doğrultuda tasarlıyoruz. Kalite ve yönetim yaklaşımları doğrultusunda kurumsal mükemmellik anlayışıyla benimsediğimiz EFQM Mükemmellik Modeli ile de sürekli iyileşme çalışmalarımızı sürdürmeye devam edeceğiz” dedi.


Limak Enerji Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, projeye ilişkin şunları söyledi:
“Müşterilerimizin bizimle temas ettiği fiziki mekan, elektronik ortam, işlem süreleri ve iletişim gibi tüm süreçler memnuniyeti açısından önem arz ediyor. Abonelik işlemleri, tahsilat, kampanyalar, güvence bedelleri, online işlemler, mobil uygulama, müşteri işlem merkezleri gibi tüm konularda müşteri geri bildirimlerini titizlikle inceliyoruz. Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için müşteri deneyimi çalışmasını SMS üzerinden hayata geçirdik. “Sizinle Aydınlanıyoruz” müşteri deneyimi çalışmasıyla yenilikçi bir uygulamaya imza atmış olduk”.

 

Bu haber 2106 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Türkiye’nin dünyaya açılan kapısı “İstanbul Havalimanı”na Prysmian Kabloları hayat veriyor... 19.11.2018
TOTAL istasyonları, 19 Kasım Dünya Tuvalet Günü’nde “Ozon Uygulaması” ile hijyene dikkat çekiyor... 19.11.2018
Tırsan’dan Bergwerff Transport Service'e yüksek güvenlikli izolasyonlu hava kargo aracı teslimatı... 19.11.2018
Zorlu Enerji Üst üste 3’üncü Defa BİST Sürdürülebilirlik Endeksi’ne Girdi... 19.11.2018
Scania Başkanından Türkiye'ye Teşekkür ziyareti... 19.11.2018
Mercedes-Benz Türk‘te Tersine Mentorluk Uygulaması... 19.11.2018
TürkAkım'da deniz bölümü tamamlandı... 19.11.2018

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.