Haber Ekonomi
06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa'ya İngiltere'den 'En İyi Müşteri Hizmetleri' Ödülü...

Güncelleme :28.06.2018

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, Best Business Awards'ta "En İyi Müşteri Hizmetleri" kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
 

Türkiye'nin lider enerji şirketi Enerjisa, birçok üst düzey şirketin değerlendirildiği İngiltere'nin en önemli organizasyonlarından biri olan Best Business Awards'ta ödül kazandı. Birçok firmanın CEO veya üst düzey yöneticilerinin ödül jürisinde yer aldığı Best Business Awards'ta 22 kategoride ödüller sahiplerini buldu. Enerjisa, 'En İyi Müşteri Hizmetleri Ödülü'nü kazanarak, müşteri hizmetleri alanındaki başarısını uluslararası alanda da tescillemiş oldu.

İnsan odaklı çalışma anlayışını sürdürüyoruz


Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Murat Pınar, çok kanallı bir yapıyla müşterilere dokunmaya, her alanda hizmet ve çözüm üretmeye büyük bir önem verdiklerini belirtti. Enerjisa Dağıtım Şirketlerinin müşteri odaklı çalışma anlayışına vurgu yapan Pınar, “AYEDAŞ, Başkent ve Toroslar dağıtım bölgelerimizdeki 20 milyon nüfusa en iyi hizmeti vermek için müşterilerimize dokunduğumuz kanalları çeşitlendirmenin yanı sıra mevcut olanlarda da hizmet kalitemizi sürekli artırmayı hedefliyoruz. 800 çağrı merkezi çalışanımızın hizmet verdiği çağrı merkezlerimizde 20 saniyenin altında bağlanma hızıyla müşterilerimizi dinliyoruz. Dijitalizasyonu tüm süreçlerimizde kullanıyor, entegre kanal yönetimi yapıyoruz. Çağrı merkezimizden, sosyal medya veya mobil uygulamamızdan gelen talepleri tek bir çatı altında mükemmellik hedefi ile yönetiyoruz.Uluslararası standartlarda iş dünyasının temsilcilerinin juride bulunduğu bu değerli ödülü almak bizler için gurur verici ve ne kadar doğru bir yolda olduğumuzun en önemli göstergesi” dedi.

Enerjisa Dağıtım Şirketlerinin sunduğu hizmetler arasında; AYEDAŞ, Başkent ve Toroslar olmak üzere 3 bölgede 20 milyon nüfusa elektrik kesintilerini bildirmek için kısa mesaj göndermenin yanı sıra elektrik kesintisi, sokak aydınlatma talebi gibi pek çok işlemi yapabilecekleri sektöründe ilk olan mobil uygulama da bulunuyor. Bunları gerçekleştirirken elektrik enerjisi sektöründe, abonelikten müşteriliğe uzanan bir farkındalık oluşturmayı amaçlayan Enerjisa, yarattığı dijital çözümlerle müşterilerin hayatlarını kolaylaştırıyor. Sosyal medya destek hesapları ile de müşterilerine dokunan Enerjisa Dağıtım Şirketleri, twitter üzerinden müşteri başvurularını alarak hızla çözüme ulaştırmak için gerekli aksiyonları alıyor.

 

 

Bu haber 2071 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
OMSAN’a Atlas Lojistik Ödülleri’nden ödül... 16.11.2018
Kadoil’den Ege Bölgesine Bir Yeni İstasyon Daha... 15.11.2018
Türkiye enerji derecelendirme listesinde 6 sıra yükseldi... 15.11.2018
ZF 2018 Yılını Frost & Sullivan’ın Takdim Ettiği “En İyi Avrupa Otomotiv Satış Sonrası Şirketi” Ödülüyle Taçlandırdı ... 15.11.2018
Pegasus´tan Ankara-Paris hattı... 15.11.2018
Monticola Urfa’da Minik Yüreklere Mutluluk Dağıtmaya Devam Ediyor!... 15.11.2018
Mobil 1 Center Servisleri Üçüncü Kez Buluştu!... 15.11.2018

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.