Haber Ekonomi
06 Şubat 2012
Pazartesi
16:14:44

Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Türkiye’nin en itibarlı akaryakıt markası yine değişmedi: OPET

Güncelleme :29.06.2018

Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü’nün akademik denetimi altında ve raportörlüğünde, Türkiye İtibar Akademisi tarafından gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi 2017 Araştırması’na göre OPET,  bir kez daha Akaryakıt Sektörü’nün En İtibarlı Markası seçildi. Yüksek kaliteli hizmet ve ürünleri, uzun soluklu sosyal sorumluluk projeleri ile akaryakıt markasından çok hizmet markası olarak konumlanan OPET, 3’üncü kez bu ödülün sahibi oldu.

Türkiye’nin yenilikçi akaryakıt dağıtım şirketi OPET, Türkiye İtibar Akademisi (TİE) tarafından bu yıl 7’ncisi ölçümlenen  “Türkiye İtibar Endeksi Araştırması”nda, bir kez daha sektöründe “Türkiye'nin En İtibarlı Markası” seçildi. 20 farklı sektörün incelendiği araştırma, 1  Şubat- 30 Nisan 2018 tarihleri arasında bilgisayar destekli telefonla görüşme yöntemi ile 5 bin kişi ile gerçekleşti. Araştırma anketine katılanların yüzde 38,4’ü ‘Akaryakıt sektörünün en itibarlı şirketi hangisidir?’ sorusuna OPET yanıtını verdi ve Türkiye'nin akaryakıt sektöründe en itibarlı markası OPET seçildi. Markaların algılanan değerlerinin yanı sıra gelecek vizyonlarını gerçekleştirirken gereksinim duyacakları bir navigasyon aracı niteliği taşıyan rapor, Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü’nün akademik denetimi ve raportörlüğünde gerçekleştirildi. Araştırma kapsamında akaryakıt sektöründe 13 firmanın itibar skoru ölçümlendi. OPET’in en yakın rakibi yüzde 29,5 seviyesinde kalırken araştırmaya katılanlar OPET’i; köklü kurum, Türkiye ekonomisine katkıda bulunan, yeniliklere, teknolojiye ve tasarıma önem veren, sektöründe öncü ve lider konumda, üstün hizmet ve ürün kalitesi sunan marka  olarak tanımladı. Araştırma kapsamında katılımcılar OPET’i ‘spor, sanat ve kültürle ilgili faaliyetlere destek vermesi, çevre, eğitim, sağlık gibi konularda sorumluluklarını yerine getirmesi, toplumun gelişmesi için çalışması ve çalışan hakları, işçi sağlığı-güvenliğine önem veren bir kurum olması’ nedeniyle tercih ettiklerini belirttiler. OPET’i en itibarlı akaryakıt dağıtım markası seçen tüketicilerin cinsiyet dağılımda ise yüzde 53,7’sinin kadın, yüzde 46,3’ünün erkek olduğu görülürken yaş kırılımda ise oran dağılımı 18-34 yaş yüzde 37,5, 35-49 yaş yüzde 38, 49 yaş ve üzeri ise yüzde 24,5 olarak belirlendi.

Akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin değişmez lideri ve sektörün en beğenilen şirketi OPET; istasyonları, yeni ürün ve hizmetleri, çağrı merkezi ve online dünyadaki çalışmaları ile “kusursuza yolculuk” iddiasını devam ettiriyor. Sosyal sorumluluk projeleri ile Türkiye’ye değer katan OPET, vizyonunu inovasyon ve gelişim önceliğinde kurgularken ilkleri yaratarak teknolojik ürünleri ile de dikkat çekiyor.

 

Bu haber 507 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Shell Eco-Marathon Avrupa´da Uludağ Universitesi birinci oldu... 17.07.2018
Renault Trucks'ın Sınırlı Sayıdaki Serisi; Renault T Sport Racing Yüksek Kabin... 17.07.2018
Tırsan, ilk 1000 ihracatçı firma listesinde ilk 100’de yerini aldı... 17.07.2018
Kaya Motorlu Araçlar A.Ş. ile Turpak A.Ş. arasında güçlü işbirliği... 17.07.2018
Turpak SEÇ - G Departmanından ‘’Ellerinizi Emniyete Alın’’ Eğitimi... 16.07.2018
PETDER 2017 yılında 20 bin tona yakın atık yağ topladı... 16.07.2018
Garanti’den Zorlu Enerji’ye Türkiye’nin ilk “Yeşil Kredi”si ... 16.07.2018
Enerya’da Görev Değişimi... 16.07.2018
Turpak – “Pumpomat M” 1000 Opet İstasyonunda ... 16.07.2018

 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.