Haberler > Madeni Yağ Başlıkları Mobil Oil Türk 2020 Yılında da Etkili Konumunu Sürdürecek!![]() Ülkemizde 115 yıldır madeni yağların üretimi ve pazarlanması konusunda faaliyetlerini sürdüren ve 2019 yılını başarıyla tamamlayan Mobil Oil Türk A.Ş., orta ve uzun vadeli 2020 yılı öngörü ile hedeflerini açıkladı. Bu hedefler doğrultusunda çalışmalarını sürdürürken, dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını karşısında gereken tedbir ve önlemleri de aldıklarını belirten Mobil Oil Türk A.Ş. Genel Müdürü Münci Bilgiç, oluşan pandemik durumdan dolayı bireysel araç sahipliğinin hem kısa hem de orta ve uzun vadede artacağını da öngördüklerini vurguladı. Bu öngörü ışığında 2. el araç satış ve bakım onarımlarında artış yaşanabileceğini, pazarda kademeli bir toparlanma beklediklerini belirten Bilgiç, “2020 yılında da Mobil Oil Türk olarak etkili konumumuzu sürdüreceğiz. Son kullanıcılara hızlı ve modern bir şekilde yağ değişimi ve bakım hizmetleri verilen Mobil 1 Center özel servis ağımızla da, Türkiye’nin her yerinde araç sürücülerinin rahatlıkla ulaşıp, güvenilir ustalardan kaliteli yağ değişim hizmeti alabilecekleri yaygınlığa ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.Ülkemizde 115 yıldır madeni yağların üretimi ve pazarlanması konusunda faaliyetlerini sürdüren Mobil Oil Türk A.Ş., 2020 yılında sunduğu ürün ve hizmetlerini daha da ileriye taşımak adına çalışmalarına devam ediyor. Mobil Oil ürün ailesinden gerek otomotiv gerekse de endüstriyel kategorilerdeki en yeni ürünlerini Türkiye pazarıyla buluşturmayı sürdüren Mobil Oil Türk A.Ş, aynı zamanda Mobil 1 Center ve Mobil Delvac Express hizmet noktalarına da yenilerini ekleyerek kusursuz müşteri memnuniyeti hedefinden taviz vermiyor.Mobil Oil Türk Ailesi önlemlerini aldı! Zorlu 2019 yılını başarıyla geride bırakmalarının ardından 2020 yılına planlanan hedefler doğrultusunda girdiklerini, bununla birlikte insan hayatını ve ekonomiyi tehdit eden COVID-19 salgını karşısında da gereken önlemleri aldıklarını belirten Bilgiç; “Mobil olarak Türkiye’de 120 kişilik bir ekibiz. Bu süreçte iş açısından kritik bir zorunluluk olmadıkça tüm satış, pazarlama ve genel müdür birimleri evden çalışıyor. Fabrikamız sosyal mesafeyi oluşturabilmek adına mesai saatlerinde yeni bir düzenlemeye gitti. Şu an yaklaşık 2/3 oranında evden çalışılıyor. Bu tercihle distribütörlerimize ve diğer iş ortaklarımıza da örnek teşkil ettik” dedi. Bu süreçte şirket içi yazışmalarla değişen hayat koşullarına adaptasyonda yardımcı olması amacıyla rehber dokümanların da paylaşıldığını belirten Bilgiç, “Rehber dokümanlarımızla; çalışanlara günlük bir rutin oluşturmalarının, çalışma süresi ile serbest ev saati arasında ayrım yapmalarının önemi, muhakkak bir iş planı oluşturmaları ve en az 45-60 dakikada bir molalar planlamaları öneriliyor. İş arkadaşlarıyla video konferans, whatsapp sohbet grupları gibi uygulamalarla da iletişimde kalmaları, e-posta veya anlık mesajlaşma yerine aramayı denemeleri tavsiye ediliyor. Tabi ki ailelerine vakit ayırmaları aktarılan konular arasında yer alıyor. Ayrıca çalışanlarımıza, evde mesai dışı zamanlarda hoş vakit geçirerek kendilerini geliştirmeleri konusunda pek çok öneriler de
|
Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ. |