Haber Ekonomi


Haberler > Madeni Yağ Başlıkları

Texaco sahaya çıktı, ustalarla buluştu

Güncelleme :14.03.2022

 Türkiye’de Petrol Ofisi tarafından üretimine başlayan küresel madeni yağ markası Texaco roadshow’a çıktı, 52 günde 25 ilde 62 sanayi sitesine giderek 20.000 ustayla buluştu. 

Dayanıklı performansları ile ünlü Texaco ürünlerinin ayrıcalıklarının tır ve özel tanıtım ekipleri ile ustalara anlatıldığı saha çalışmalarında, dayanıklılık yarışları, fotoğraf uygulaması gibi birbirinden eğlenceli etkinlikler, ikramlar, ödüller ve hediyeler de yer aldı. 

Petrol Ofisi, Chevron ile Eylül 2020’de imzalanan anlaşma kapsamında, Texaco markalı madeni yağların Türkiye'deki üretim, satış ve pazarlama faaliyetlerini üstlenmişti. Başarılı bir hazırlık sürecinin ardından Texaco'nun dünyaca ünlü Havoline® ve Delo® markalı ürünlerinin Türkiye’de üretim ve satışına Kasım 2021’de başlandı. Petrol Ofisi’nin Derince’deki üretim tesislerinde ilk etapta Texaco markalı sentetik binek otomobil motor yağları, ağır vasıta motor yağları, hidrolik, dişli ve gaz motor yağlarının üretimi gerçekleştiriliyor. Ürün yelpazesi, Türkiye'de ilk kez üretilecek bazı özel serilerle birlikte tüm Texaco ürünlerini kapsayacak şekilde genişleyecek. 

52 günde, 25 ildeki 62 sanayi sitesinde 20.000 ustaya ulaştı

Türkiye’de üretim, dağıtım ve satışa başlayan Texaco, pazara etkin bir şekilde giriş yaptı. Üstün nitelikli madeni yağ ürünleri ile kısa sürede beğeni toplayan Texaco, yeni yılla birlikte sahaya da inerek, özel servis ustalarını ziyaret etti. 10 Ocak’ta başlayan Texaco roadshow’da özel tasarlanmış tır ve ekipler, 25 ili dolaştı ve 62 sanayi sitesini ziyaret etti. 

52 günde 20.000 ustaya ulaşan Texaco, üstün nitelikli ürünlerini ve sundukları ayrıcalıkları yüz yüze tanıtma fırsatı buldu. Saha çalışmalarında ayrıca, dayanıklılık testleri, penaltı atışları gibi birbirinden eğlenceli etkinlikler, ikramlar, ödüller ve hediyeler ile ustalar keyifli saatler geçirdiler. 

“Texaco, pazarda etkin bir şekilde yer almaya devam edecek”

Petrol Ofisi Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu, Texaco’nun Türkiye pazarına girer girmez büyük ilgi gördüğüne vurgu yaparak, “Texaco’nun bu kadar kısa sürede sahada bulduğu bu pozitif karşılık mutluluk verici. Texaco nitelikli ürünleri ile birlikte, roadshow’lar, saha aktiviteleri, eğitimler ile Türkiye pazarında etkin bir şekilde yer almaya devam edecek” dedi.

 

Bu haber 7707 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aytemiz’den Motosiklet Kullanıcılarına Yönelik “Bir Kural, 1 Ömür” eylem planına destek... 13.03.2025
2030'a doğru Türkiye'nin gaz ihtiyacının yüzde 30'u Sakarya'dan gelecek... 13.03.2025
Shell&Turcas’tan motorsiklet sürücülerine “bir kural bir ömür“ kampanyası... 13.03.2025
Alışan Lojistik ADR’ye Uygun Ekipman Yatırımlarını Yaparak Filosunu Büyütmeyi Sürdürüyor... 13.03.2025
Scania’nın Ekonomik ve Güvenli Sürüş Eğitimleri Devam Ediyor... 13.03.2025
İşletmeler, enerji maliyetlerini yenilikçi teknolojiler ile düşürüyor... 13.03.2025
Eksim Enerji’den 56 MW’lık Yeni Türbin Yatırımı!... 13.03.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Sezonu Ege Rallisi İle Açıyor... 13.03.2025
CK Enerji Boğaziçi Elektrik Aracılığı İle Yenilenebilir Enerji Sertifikasını Yeniledi... 13.03.2025
Opet, kaskıyla gelen motosiklet sürücülerine indirim kampanyası başlattı... 13.03.2025
Bakan Bayraktar, “Petrol ve doğal gaz arama çalışmalarında yeni bir döneme girildi”... 13.03.2025
Škoda Deneyim Akademisi’ne Stevie Awards’tan Üç Ödül... 13.03.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.