Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

TORA’da Satış Sonrası Destek Hizmetleri

Güncelleme :02.10.2022

 TORA’da satış sonrası destek hizmetlerini anlatan TORA Servis Sorumlusu Muharrem Yeşilyurt, konu hakkında şunları dedi;

TORA’nın bugün sektörde gelmiş olduğu konum, temsil ettiği dünya lideri ürünler, hizmet verdiği seçici  müşteri portföyünü bilgi ve insana yaptığı yatırıma borçludur. Bugün ürünlerimiz ve hizmetlerimiz ile tüm Türkiye ve yurt dışı da dahil yüzlerce müşteriye ulaşmaktayız.

TORA  olarak müşterilerimiz ile bağlarımızı daima güçlü tutmayı hedefliyoruz. Çağrı Merkezine daha kolay ulaşım sağlanabilmesi için Çağrı Merkezi hattı dışında yaklaşık 8 yıldır WhatsApp ve diğer dijital iletişim kanalları ile 7/24 müşterilere hizmet sağlanmakta. Müşteriler bu kanallar üzerinden arıza taleplerini, şikayet ve önerilerini tarafımıza ulaştırır.

 Çağrı Merkezine gelen tüm talepler ERP sistemine kayıt edilmekte, önceliğimiz gelen arıza bildirimlerini  iyi bir şekilde analiz ederek telefon desteği ile çözmektir. TORA montajını yaptığı her ürüne, IOT teknoloji ile haberleşebileceği bir alt yapı kurar. Bu sayede cihazlara online erişim sağlayarak hızlı ve güvenir şekilde çözümler sunar. Gelen arıza taleplerinin ortalama  %42’si IOT teknoloji ile uzaktan çözümlenmekte.

Türkiye’nin dört bir tarafına yayılmış geniş servis ağıyla tüm coğrafyamıza servis hizmeti veriyoruz. Hedefimiz sıfır kaza ile müşteri memnuniyeti en üst düzeyde tutarak servis süreçlerini en hızlı şekilde tamamlamak. Bu kapsamda satış sonrası hizmetler olarak müşterilerimizin  7/24 ulaşabileceği Çağrı Merkezi tüm süreçler için destek sağlar.  Çağrı Merkezi alt yapısı tüm teknik donanımlara sahip olduğu için pandemi gibi zor koşullarda bile  her alandan çalışmaya uygun bir süreç yürütmüştür.

Çağrı Merkezinde görevlendirilen personeller saha tecrübesine sahip oldukları için müşterilerden gelen taleplerde daha hızlı şekilde reaksiyon gösterir.

TORA olarak 40 bölgede yerleşik servis ağımız ile sahada kontrol sağlanacak arıza talepleri en yakın bölge servisimize yönlendirilir. Servis süreçlerinin planlanması ve tamamlanması çağrı merkezimiz tarafından sürekli takip edilir.

İş bitiminde müşterilerimizin memnuniyetini ölçmek TORA tarafında önemli bir etaptır ve otomatik -rastgele  aramalar, anket gönderimleri, servis formunda memnuniyet ölçüm bölümleri ile sürecin doğru işliyor olması teyit edilmektedir. Tarafımıza iletilen tüm şikayetler titizlik ile inceleyip ana merkezdeki yönetim kadrosu tarafında değerlendirilir.

Satış sonrası destek  hizmetleri olarak ürün kullanımı süresince ortaya çıkabilecek her türlü problemde TORA olarak destek sağlamaktayız. Ayrıca TORA Çağrı merkezine aşağıdaki iletişim bilgilerinden ulaşabilirsiniz;

Tora Çağrı Merkezi  0850 222 87 22

Tora WhatsApp        0533 386 79 71

Bu haber 2742 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aytemiz’den Motosiklet Kullanıcılarına Yönelik “Bir Kural, 1 Ömür” eylem planına destek... 13.03.2025
2030'a doğru Türkiye'nin gaz ihtiyacının yüzde 30'u Sakarya'dan gelecek... 13.03.2025
Shell&Turcas’tan motorsiklet sürücülerine “bir kural bir ömür“ kampanyası... 13.03.2025
Alışan Lojistik ADR’ye Uygun Ekipman Yatırımlarını Yaparak Filosunu Büyütmeyi Sürdürüyor... 13.03.2025
Scania’nın Ekonomik ve Güvenli Sürüş Eğitimleri Devam Ediyor... 13.03.2025
İşletmeler, enerji maliyetlerini yenilikçi teknolojiler ile düşürüyor... 13.03.2025
Eksim Enerji’den 56 MW’lık Yeni Türbin Yatırımı!... 13.03.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Sezonu Ege Rallisi İle Açıyor... 13.03.2025
CK Enerji Boğaziçi Elektrik Aracılığı İle Yenilenebilir Enerji Sertifikasını Yeniledi... 13.03.2025
Opet, kaskıyla gelen motosiklet sürücülerine indirim kampanyası başlattı... 13.03.2025
Bakan Bayraktar, “Petrol ve doğal gaz arama çalışmalarında yeni bir döneme girildi”... 13.03.2025
Škoda Deneyim Akademisi’ne Stevie Awards’tan Üç Ödül... 13.03.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.