Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

“Masdaf Yılın Servisi Ödülleri” Sahiplerini Buldu

Güncelleme :15.12.2022

 Masdaf, yetkili servis firmalarının hizmet kalitesini; ölçmek, geliştirmek ve ödüllendirmek amacıyla geliştirdiği “performans-karne sistemi” ile yılın en iyi 8 yetkili servis firmasını ödüllendirdi.

Pompa sektörünün öncü markası Masdaf, ileri teknoloji pompa sistemlerinin yanı sıra satış sonrası servis hizmetlerinde de yüksek müşteri memnuniyeti sunmaya devam ediyor.

Masdaf, servislerinin hizmet kalitesini; ölçmek, geliştirmek ve ödüllendirmek amacıyla 2021 yılının ilk çeyreğinde hayata geçirdiği “performans-karne sistemi” ile satış sonrası hizmetlerde ki müşteri deneyimlerini yakından takip ediyor. Bu kapsamda yapılan değerlendirme neticesinde Masdaf’ın üst düzey performans sergileyen ve diğer meslektaşlarına da örnek olan 8 yetkili servis firması “yılın servisi ödülü”nü almaya hak kazandı. 

Masdaf Tuzla Fabrikası’ndaki Özer Polatoğlu Oditoryumu’nda gerçekleşen ödül töreninde; “Ciro Başarı”, “Kurumsal İletişim”, “Hizmette Kalite ve Liyakat” kategorilerinde başarı göstererek, ödül almaya hak kazanan firmalara ödüllerini Masdaf Genel Müdürü Vahdettin Yırtmaç takdim etti. Masdaf Yılın Servisi Ödülleri kapsamında;

yedek parça alımlarında merkezle çalışıp yüksek tutarda ciro yapan “İstanbul Kardeşler Teknik” ve “Adana Asil Hidrofor” firmaları “Ciro Başarı”;

saha ve atölye donanımlarında, medya ve tüm mecralardaki iletişim dilinde kurumsal yapıya uygun davranarak, yüksek marka bağlılığı gösteren “İstanbul ERD Servis” ve “Antalya Aysu Tesisat” firmaları “Kurumsal İletişim”;

karne notları yüksek, müşteri anketlerinde, eğitim ve gizli müşteri puanlamalarında üst düzey başarı göstermiş “Manisa Tasarım Teknik”, “İstanbul Astek Pompa”, “Ordu Türksan Teknik” ve “Eskişehir Erkan Bobinaj” firmaları ise “Hizmette Kalite ve Liyakat” kategorilerinde “Masdaf Yılın Servisi” ödülüne layık görüldü.

“Operasyonel sürekliliği sağlamak önemli”

Törende konuşma yapan Masdaf Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Hüseyin İpekoğlu, “Müşterilerimize, Masdaf ürünlerini; sorunsuz, uzun ömürlü ve asgari maliyetle kullanma olanağı sunmak için elimizden geleni yapmak görevimiz. Olası sorunlarda; arızanın kaynağını araştırmak ya da sorun yaşatabilecek unsurları anlayıp, erkenden bertaraf ederek, operasyonel sürekliliği sağlamak önemli. Bunu alışkanlık haline getirmeyi başaran, ürüne ve müşteriye bir hekim gibi yaklaşabilen servislerimizin benzer ölçüde saygıyı hak ettiklerine de inanıyoruz. Bu anlamda örnek olabilecek iş ortaklarımıza ödüllerini vermekten mutluyuz” dedi.

Bu haber 2890 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aytemiz’den Motosiklet Kullanıcılarına Yönelik “Bir Kural, 1 Ömür” eylem planına destek... 13.03.2025
2030'a doğru Türkiye'nin gaz ihtiyacının yüzde 30'u Sakarya'dan gelecek... 13.03.2025
Shell&Turcas’tan motorsiklet sürücülerine “bir kural bir ömür“ kampanyası... 13.03.2025
Alışan Lojistik ADR’ye Uygun Ekipman Yatırımlarını Yaparak Filosunu Büyütmeyi Sürdürüyor... 13.03.2025
Scania’nın Ekonomik ve Güvenli Sürüş Eğitimleri Devam Ediyor... 13.03.2025
İşletmeler, enerji maliyetlerini yenilikçi teknolojiler ile düşürüyor... 13.03.2025
Eksim Enerji’den 56 MW’lık Yeni Türbin Yatırımı!... 13.03.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Sezonu Ege Rallisi İle Açıyor... 13.03.2025
CK Enerji Boğaziçi Elektrik Aracılığı İle Yenilenebilir Enerji Sertifikasını Yeniledi... 13.03.2025
Opet, kaskıyla gelen motosiklet sürücülerine indirim kampanyası başlattı... 13.03.2025
Bakan Bayraktar, “Petrol ve doğal gaz arama çalışmalarında yeni bir döneme girildi”... 13.03.2025
Škoda Deneyim Akademisi’ne Stevie Awards’tan Üç Ödül... 13.03.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.