Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

Eşarj’dan müşterilerine çağrı merkezini görüntülü arama hizmeti

Güncelleme :20.09.2024

 Türkiye’nin her iline kurduğu 1350’den fazla şarj istasyonuyla ülkemizin yeni enerji dönüşümüne katkı veren Eşarj, ilklerin ve enlerin şirketi olarak bilindiği elektrikli şarj operatörleri dünyasındaki iddiasını koruyor. Elektrikli araç kullanıcılarına yaşattığı deneyimini mükemmelleştirme çalışmalarına, şarj ağı yayılımı kadar önem veriyor. Müşterilerine her noktada hızlı, güvenilir, konforlu ve kusursuz bir şarj deneyimi sunmak için attığı yenilikçi adımlara, istasyon başında görüntülü çağrı merkezini de ekliyor.

Türkiye’nin enerji dönüşümüne öncülük eden lider dağıtım, perakende satış ve müşteri çözümleri şirketi Enerjisa Enerji’nin iştiraki olan ve Türkiye’de ilk ve en fazla hızlı şarj istasyonuna sahip Eşarj, elektrikli araç şarj çözümlerinde Türkiye’nin öncüsü olarak, 2023 yılında belirlediği 81 ilde 1.000 istasyon hedefine başarıyla ulaşmıştı. 2024 yılında da müşteri deneyimini mükemmelleştirme hedefiyle yoluna devam eden Eşarj, şarj istasyon sayısını artırmaya devam ederken, müşterilerine en iyi deneyimi sunmak için yaptığı çalışmalarda hız kesmiyor.

Eşarj: Sektörün en deneyimli ve en yenilikçi şirketi

2008 yılında Türkiye’nin ilk elektrikli araç şarj operatörü olarak kurulan Eşarj, kurulduğu günden bu yana müşterilerinin geri bildirimlerini dinleyerek ve saha araştırmaları yaparak, operasyonlarını sürekli olarak geliştirmeye devam ediyor. Deneyimi şarj istasyonundan dinlenme alanına kadar taşıyan ilk ve tek şirket olarak ‘Deşarj’ı duyuran Eşarj, müşterilerini çocuk oyun alanı, TV, kahve makinesi, internet bağlantısı gibi özellikli ve ücretsiz mola noktası ile şaşırtmıştı.

Müşteri hizmetlerinde görüntülü destek

Eşarj, ilklerin şirketi unvanı ile müşteri hizmetlerinde de sektörde çığır açan yenilikleriyle öne çıkmaya devam ediyor. Şarj istasyonlarında müşterilerinin karşılaştığı her türlü sorunu anında çözmek amacıyla WhatsApp üzerinden görüntülü görüşme desteği sunarak, sektörde yine bir ilki gerçekleştiriyor. Bu hizmet, müşterilerin şarj istasyonu başında oldukları anlarda en kısa sürede çözümü getirerek müşterilerden tam puan alıyor.

 “Her üç elektrikli araç kullanıcısından biri, sadece Eşarj’ı tercih ediyor.”

Enerjisa Enerji CEO’su ve Eşarj Yönetim Kurulu Başkanı Murat Pınar; “Elektrikli araç şarj sektörü çok dinamik ve rekabetçi bir atmosfere sahip olarak, operasyonlarımızı devamlı iyileştirmeye ve yeni hedefler gerçekleştirmeye motive ediyor. Elektrikli şarj istasyonları elbette henüz benzin istasyonları kadar yaygın olmasa da araç başına düşen şarj istasyonu sayısında Avrupa’da 1. sıradayız. Kullanıcıları teşvik etmek için en hızlı şarj deneyimini yaşatmak ve kusursuz bir müşteri deneyimi yaşatmak ise elzem.

Elektrikli araç kullanıcıları tüm Türkiye’de 23 binden fazla soketten  herhangi birini bulduğunda firma fark etmeksizin şarjlanma işlemi gerçekleştirebilir durumda. Fakat ne mutlu ki müşteri sadakatinin bu denli zor olduğu ve rakiplerimizin giderek arttığı bu sektörde büyük bir başarı elde ederek, sadakat oranımızı yüzde 26’dan yüzde 33’e çıkardık. Yani her üç elektrikli araç kullanıcısından biri, sadece Eşarj’ı tercih ediyor.

Yatırımlarımızda hızlı istasyonlara öncelik vermemiz, şarj süresini kısaltmamız, Deşarj noktası ve şimdi istasyon başından görüntülü çağrı merkezi ile desteklediğimiz kusursuz deneyim anlayışı, bize müşterilerimizden yüzde 97 memnuniyet skoru getirdi. Eşarj istasyon sayısını artırmaya ama bunu yaparken de müşteri deneyimini hep ön planda tutmaya devam edeceğiz.” dedi.

 Eşarj artık Oksijen tesislerinde!

Son olarak İzmir-İstanbul Otoyolu üzerindeki Oksijen tesislerinde faaliyete geçen Eşarj istasyonları, toplamda O135 Karacabey ve O37 Orhangazi olmak üzere 2 farklı Oksijen tesisinde çift yönlü olarak(İstanbul-İzmir/İzmir İstanbul hizmet veriyor. Eşarj kullanıcıları, bu stratejik noktada bulunan 360, 180 ve 90 kW gücündeki toplam 8 adet DC Şarj cihazı ile araçlarını hızlı ve verimli bir şekilde şarj edebiliyor. Eşarj’ın sunduğu bu ileri teknoloji sayesinde, kullanıcılar uzun yolculuklarında kesintisiz bir sürüş deneyimi yaşayabiliyor.

Bu haber 2684 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aytemiz’den Motosiklet Kullanıcılarına Yönelik “Bir Kural, 1 Ömür” eylem planına destek... 13.03.2025
2030'a doğru Türkiye'nin gaz ihtiyacının yüzde 30'u Sakarya'dan gelecek... 13.03.2025
Shell&Turcas’tan motorsiklet sürücülerine “bir kural bir ömür“ kampanyası... 13.03.2025
Alışan Lojistik ADR’ye Uygun Ekipman Yatırımlarını Yaparak Filosunu Büyütmeyi Sürdürüyor... 13.03.2025
Scania’nın Ekonomik ve Güvenli Sürüş Eğitimleri Devam Ediyor... 13.03.2025
İşletmeler, enerji maliyetlerini yenilikçi teknolojiler ile düşürüyor... 13.03.2025
Eksim Enerji’den 56 MW’lık Yeni Türbin Yatırımı!... 13.03.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Sezonu Ege Rallisi İle Açıyor... 13.03.2025
CK Enerji Boğaziçi Elektrik Aracılığı İle Yenilenebilir Enerji Sertifikasını Yeniledi... 13.03.2025
Opet, kaskıyla gelen motosiklet sürücülerine indirim kampanyası başlattı... 13.03.2025
Bakan Bayraktar, “Petrol ve doğal gaz arama çalışmalarında yeni bir döneme girildi”... 13.03.2025
Škoda Deneyim Akademisi’ne Stevie Awards’tan Üç Ödül... 13.03.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.