Haberler > Ekipman Başlıkları
Mepsan Satış Sonrası Hizmetler, Kaliteli İnsan Kaynakları İçin Eğitim Atağında Güncelleme :22.06.2015Mepsan Satış Sonrası Hizmetler; ürün kurulum, bakım, onarım kalitesine yönelik uzman insan kaynaklarına ve teknik eğitimlere hassasiyetle önem veriyor.
Müşteri odaklı hizmet anlayışı ile sürekli değer yaratmaya çalışan Mepsan Satış Sonrası Hizmetler Departmanı, Türkiye’nin her noktasındaki servis ağıyla, müşterilerinin taleplerine tam ve zamanında hizmet vermek için çalışıyor.
Mepsan Satış Sonrası Hizmetler; ürün kurulum, bakım, onarım kalitesine yönelik uzman insan kaynaklarına ve teknik eğitimlere hassasiyetle önem veriyor.
Geçtiğimiz günlerde bu amaçla 44 bölge servisinden 147 uzman teknisyene; ürün elektronik, mekanik, otomasyon ve Seç-G eğitimi verildi. Eğitimin ardından değerlendirmeye alınan ve başarı gösteren servis yetkililerinden uygulama ve teori sınavlarını geçenlere, yetkinlik belgeleri takdim edildi.
Satış Sonrası Hizmetler Departmanı Müdürü İbrahim Çelik, müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini en kısa sürede karşılayabilmek amacıyla bu eğitimlerin sürekli ve değerlendirmeli olarak devam edeceğini belirtti. Bu haber 3489 kere okunmuştur.
|
|