Haberler > Ekipman Başlıkları
Asis, Çağrı Merkezi Kalitesi En 15838 Standardı Sertifikası İle Tescillendi Güncelleme :14.12.2016Asis Müşteri Hizmetlerinin kalbi olan ASİS Çağrı Merkezinin kalitesi, çağrı merkezleri için uluslararası bir standart olan EN15838 ile tescillendi.
Asis Otomasyon Sistemleri, hizmet kalitesini, etkinliğini ve üretkenliğini arttırmak amacı ile kalite belgelerine yüksek önem vermekte, mevcut kalite belgelerini her dönem yenilemekte ve gerekli olan yeni kalite belgeleri ile de müşteri odaklı hizmet kalitesini her geçen gün arttırmayı hedeflemektedir. Bu bağlamda Asis Müşteri Hizmetlerinin kalbi olan ASİS Çağrı Merkezinin kalitesi, çağrı merkezleri için uluslararası bir standart olan EN15838 ile tescillenmiştir.
Asis olarak bu sertifikayı almaktan duydukları mutluluğu dile getiren Çağrı Merkezi Müdürü Emel Hündür, bu belge ile hizmet kalitemizin dünya standartlarında olduğunu tescil ettirdik. Amacımız müşterilerimizin Asis Çağrı Merkezi ile yaşadıkları deneyimi maksimum seviyede memnuniyet sağlayarak tamamlamak, bu doğrultuda da çalışmalarımız devam edecek, dedi. 
EN 15838 standardı Çağrı Merkezlerine yönelik sektörel gereksinimler içeren uluslararası bir standarttır. Firmanın içerisinde, firmanın müşterilerine verdiği hizmetler için geçerli olan çağrı merkezi için verilen hizmet ile ilgili çağrı, şikâyet, memnuniyetsizlik vb için kapsamlı bir metot sunar. Burada açıklanan çağrı merkezi yönetim prosesi kalite yönetimi sisteminin bir parçası olarak değerlendirilebilir. Firma bu yapıyı belirlenen yönetim strateji ve politikası doğrultusunda iyi tasarlanmış bir alt yapı ve proses yardımı ile sosyal sorumluluk bilincini hesaba katarak, kurum için iyi yetişmiş eğitimli çağrı merkezi temsilcileri eli ile sonuç olarak müşteri memnuniyetini anahtar performans göstergelerini doğrultusunda, sürekli yenilik ve iyileşme merkezli yakalamayı hedeflemektedir. ISO 15838 Belgesi ISO 9001 ISO 10002 ISO 27001 standartlarının Çağrı Merkezleri gibi sektörler için birleştirilmiş standardıdır.
Bu haber 5636 kere okunmuştur.
|
|