Haberler > Ekipman Başlıkları
Asis’ten sektörde bir ilk daha! Güncelleme :09.02.2017Her zaman müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı başaran Asis, Whatsapp Çözüm Hattı projesini devreye soktu.
Asis Otomasyon Whatsapp Çözüm Hattı: 0 552 777 2747
Otomasyon teknolojileri konusunda lider Asis her zaman müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı başarmış bir firma olarak Whatsapp Çözüm Hattı projesini devreye sokmuştur.
Asis Çağrı Merkezi ulaşılabilirliğini maksimum seviyeye çıkartabilmek ve müşterisini her zaman ön planda tuttuğunun bir kez daha altını çizmek için uygulamaya koyduğu Whatsapp Çözüm Hattı ile müşterisine sunduğu 7/24 hizmetin kalitesini arttırarak servise ulaşamama sıkıntısını sıfır noktasına getirmeyi amaçlamaktadır. Projeyi hayata geçiren Çağrı Merkezi Müdürü Emel Hündür, müşterilerinin artık 0 552 777 2747 (0 552 777 ASİS) numaralı çözüm hattını rehberlerine kaydederek akıllı telefonlarında yüklü olan Whatsapp uygulaması ile internetin olduğu her yerden Asis yetkilileri ile anlık çevrimiçi iletişim kurabilecek, her türlü şikâyet ve taleplerini yazılı bir şekilde yetkililere iletebilecek olduklarını belirtti. Asis Çağrı Merkezine, sesli arama dışında sesli mesaj bırakma, web üzerinden OST ile servis talep etme ve OATS Sistem ile hali hazırda erişim yapılmakta olduğunu söyleyen Hündür, yeni servisimizle birlikte çağrı merkezimin iletişim yapısı arttırılmış oldu dedi.
Yakın zamanda kalitesi, çağrı merkezleri için uluslararası bir standart olan EN15838 ile tescillenen Asis Çağrı Merkezine artık 0 552 777 27 47 numaralı WHATSAPP ÇÖZÜM HATTI’ndan da ulaşabilirsiniz.
Bu haber 4996 kere okunmuştur.
|
|