Haber Ekonomi


Haberler > Madeni Yağ Başlıkları

Shell, Mobil Uygulamasıyla Autoshow’da

Güncelleme :21.04.2017

Ana sponsorluğunu Shell’in üstlendiği İstanbul Autoshow 2017, 20 Nisan’da düzenlenen basın ve VIP günüyle otomobil tutkunlarına kapılarını açtı. Bu yıl “Geleceğe Yakından Bakın” sloganıyla misafirlerine çağrıda bulunan fuarda Shell, ziyaretçilerine dijital inovasyonlarından biri olan Shell Mobil Uygulaması’nı da deneyimletti.

 

Türkiye’deki 1000’i aşkın istasyonunda, günde yaklaşık 1 milyondan fazla kişiye, yenilikçi ürün ve hizmetler sunan Shell, İstanbul Autoshow 2017’de ana sponsor olarak yerini aldı. Fuarda Shell standını ziyaret eden otomobil tutkunları, Shell’in yüksek kalitede yakıtları ve madeni yağları hakkında bilgi alırken, Shell’in dijitalleşen dünyada tüketicilerin hayatını kolaylaştırmak için hizmete sunduğu Shell Mobil Uygulama’sını da deneyimleme imkanı buldular.

Shell’in ürün ve hizmetleri hakkında müşterilerini bilgilendiren ve güncel kampanyalardan faydalanmalarını kolaylaştıran Shell Mobil Uygulaması’nın 500.000 kullanıcısı bulunuyor. Shell’in müşterilerine özel hizmetler sunmak için markalarla kurduğu işbirlikleriyle başlattığı kampanyalar da Shell Mobil Uygulaması üzerinden takip edilebiliyor. Ayrıca uygulamadaki “istasyon bulucu” ile en yakın Shell & Turcas istasyonunu öğrenmek, yol tarifi almak ve o istasyonda sunulan hizmetler hakkında bilgi edinmek de mümkün. Shell Mobil uygulamasındaki bir diğer özellik olan Shell Drive sayesinde ise sürücüler, yolculuklarını analiz ederek daha güvenli ve ekonomik sürüş konusunda birbirleriyle yarışabiliyor.

Türkiye akaryakıt sektöründe bir ilke imza atarak istasyonda market alışverişini araçtan inmeden gerçekleştirmeye imkan sağlayan Shell Mobil Uygulaması’na eklenen “Aracınıza Sipariş Verin” özelliği ise, kullanıcılara hayatı kolaylaştıran bir deneyimi yaşatıyor. Seçili Shell Select market olan istasyonlarda, Shell Mobil Uygulaması’ndan “Aracınıza Sipariş Verin” özelliğini seçen kullanıcılar, akıllı telefonlarından sandviçten tatlı ve tuzlu atıştırmalıklara, sıcak ve soğuk içeceklere kadar 4 kategoride 20’den fazla ürün çeşidini sipariş verebiliyor. Saniyeler içinde verilen sipariş, en fazla dört dakika içinde hazırlanıyor ve market çalışanları tarafından araca teslim ediliyor. Siparişin ödemesi ise sipariş esnasında belirtilen şekliyle nakit ya da kredi kartı ile yapılabiliyor.

İstanbul Autoshow 2017’de Shell standına gelen ziyaretçiler, fuarın bu yılki “Geleceğe yakından bakın” temasına uygun olarak daha az enerji ile daha çok yol gitmek için öğrenciler tarafından tasarlanan geleceğin otomobillerinin yarıştığı Shell Eco-marathon’da yer almış araçlardan birini de yakından görme imkanı bulduar. Shell Türkiye 10 yıldan fazla bir süredir Shell Eco-marathon’a Türkiye’den öğrencilerin katılımını sağlayarak, geleceğin mühendisleri ve bilim adamlarına destek oluyor.

İstanbul Autoshow 2017’nin ana sponsoru olmaktan dolayı mutluluk duyduklarını ifade eden Shell & Turcas CEO'su Felix Faber “Shell & Turcas olarak “Geleceğe Yakından Bakın” temalı Autoshow’un bu yıl da ana sponsoruyuz. Otomotiv sektörünü tüketiciler ile buluşturan bu önemli etkinliğin gerçekleştirilmesine katkıda bulunarak bu heyecanlı buluşmanın bir parçası olduk. Ayrıca etkinlik süresince gelen ziyaretçilerin standımızda; onların yolculuklarını keyifli kılmak için otomotiv üreticileri ile ortaklaşa yaptığımız araştırmalarla geliştirdiğimiz yüksek kalitedeki Shell yakıtlarımız ve madeni yağlarımızı, araba ile yolculuk eden herkesin hayatını kolaylaştırarak keyifli kılacak Shell Mobil Uygulaması’nı ve Shell Select Marketlerde sunduğumuz Deli2Go ürünlerimizi deneyimlemelerini istiyoruz. Onlarla geleceğin ve bügünün ihtiyaçlarına odaklanan vizyonumuzu paylaşmaktan çok mutluyuz. Ayrıca birden çok araca sahip ziyaretçilerimize sektördeki lider Shell Taşıt Tanıma Sistemi ve yepyeni Filo Platform hizmetimizin avantajlarını da anlatıyoruz. Sunduğumuz yenilikçi ürün ve hizmetlerle 2017’ye iddialı başladık. 2017 yılında da bir çok yeniliği hayata geçirmeyi planlıyoruz” diye konuştu.

 

 

Bu haber 9008 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aytemiz’den Motosiklet Kullanıcılarına Yönelik “Bir Kural, 1 Ömür” eylem planına destek... 13.03.2025
2030'a doğru Türkiye'nin gaz ihtiyacının yüzde 30'u Sakarya'dan gelecek... 13.03.2025
Shell&Turcas’tan motorsiklet sürücülerine “bir kural bir ömür“ kampanyası... 13.03.2025
Alışan Lojistik ADR’ye Uygun Ekipman Yatırımlarını Yaparak Filosunu Büyütmeyi Sürdürüyor... 13.03.2025
Scania’nın Ekonomik ve Güvenli Sürüş Eğitimleri Devam Ediyor... 13.03.2025
İşletmeler, enerji maliyetlerini yenilikçi teknolojiler ile düşürüyor... 13.03.2025
Eksim Enerji’den 56 MW’lık Yeni Türbin Yatırımı!... 13.03.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Sezonu Ege Rallisi İle Açıyor... 13.03.2025
CK Enerji Boğaziçi Elektrik Aracılığı İle Yenilenebilir Enerji Sertifikasını Yeniledi... 13.03.2025
Opet, kaskıyla gelen motosiklet sürücülerine indirim kampanyası başlattı... 13.03.2025
Bakan Bayraktar, “Petrol ve doğal gaz arama çalışmalarında yeni bir döneme girildi”... 13.03.2025
Škoda Deneyim Akademisi’ne Stevie Awards’tan Üç Ödül... 13.03.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.