Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

MEPSAN, 2013 Yılında Almış Olduğu Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Belgesini Yeniledi.

Güncelleme :25.07.2017

Mepsan’ın 2013 yılında  almış olduğumuz Müşteri memnuniyet yönetim sistemi belgesi TSE tarafından yapılan denetim sonucunda yenilendi.
 

Son birkaç yılda yaptığı yatırımlarla süratle büyüyen Mepsan, TS ISO 10002 Müşteri memnuniyeti Yönetim Sistemi ile ilgili olarak  çalışmalarına devam ediyor.


Çeyrek asırlık  üretim gücüyle Türkiye’de sektör lideri olup  yurt dışında 66 ülkeye ihracat yapan Mepsan’ın bir diğer başarısını ortaya koyan Müşteri memnuniyeti Yönetim Sistemi  ile  ilgili bir açıklama yapan Mepsan Satış Sonrası Hizmetler Müdürü İbrahim Çelik,  yaygın servis ve bayi ağı sayesinde müşterilerle sürekli temas halinde olduklarını , çalışmaları kapsamında ‘Müşteri Odaklı’  bir yaklaşım sergilediklerini, memnuniyet boyutunda  İyi projeler gerçekleştirmeye devam ettiklerini , esas amaclarının çağrı merkezine gelen müşteri başvurularını değerlendirmek ve bu başvuruları kullanarak şirket içinde ürün ve hizmetlerde iyileştirme sağlayacak biçimde yöntemler geliştirmek olduğunu belirtti.


Müşteri odaklı yaklaşım bilincine sahip çalışanlarımızla şikayetleri sadece çözülmesi gereken problem olarak değil, süreçlerimizi ve ürünlerimizi geliştirecek fırsatlar olarak görüyoruz” diye devam eden Çelik, “Çalışmalar dahilinde müşterilerle doğrudan telefon görüşmeleri yapıp, müşterilerimize verdiğimiz önemi göstermenin yanı sıra onları doğrudan dinleme şansına da sahip oluyoruz ve  bu şekilde şikayetlerinden ders çıkarılarak iyileştirmeye açık alanların tespit edilmesini sağlıyoruz” açıklamasını yaptı.


 Çelik,  2013 yılında almış oldukları ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi  belgesini , devam ettirdikleri  iyileştirmelerle  daha ileriye götürmeyi hedeflediklerini belirtti.


Mepsan , TS ISO 10002 Yönetim Sistemi ile müşteri memnuniyeti temeline dayanan çalışma felsefesi ve bu esasa göre şekillendirdiği iş süreçlerindeki  müşteri odaklı yaklaşımını  geliştirerek sürdürmeyi hedefliyor.

 

Bu haber 4066 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aytemiz’den Motosiklet Kullanıcılarına Yönelik “Bir Kural, 1 Ömür” eylem planına destek... 13.03.2025
2030'a doğru Türkiye'nin gaz ihtiyacının yüzde 30'u Sakarya'dan gelecek... 13.03.2025
Shell&Turcas’tan motorsiklet sürücülerine “bir kural bir ömür“ kampanyası... 13.03.2025
Alışan Lojistik ADR’ye Uygun Ekipman Yatırımlarını Yaparak Filosunu Büyütmeyi Sürdürüyor... 13.03.2025
Scania’nın Ekonomik ve Güvenli Sürüş Eğitimleri Devam Ediyor... 13.03.2025
İşletmeler, enerji maliyetlerini yenilikçi teknolojiler ile düşürüyor... 13.03.2025
Eksim Enerji’den 56 MW’lık Yeni Türbin Yatırımı!... 13.03.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Sezonu Ege Rallisi İle Açıyor... 13.03.2025
CK Enerji Boğaziçi Elektrik Aracılığı İle Yenilenebilir Enerji Sertifikasını Yeniledi... 13.03.2025
Opet, kaskıyla gelen motosiklet sürücülerine indirim kampanyası başlattı... 13.03.2025
Bakan Bayraktar, “Petrol ve doğal gaz arama çalışmalarında yeni bir döneme girildi”... 13.03.2025
Škoda Deneyim Akademisi’ne Stevie Awards’tan Üç Ödül... 13.03.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.