Haberler > Ekipman Başlıkları
Turpak’tan 7/24 Kaliteli Hizmet Güncelleme :09.10.2018Turpak Online Teknik Destek Merkezi; 30 kişilik uzman ekibi ile 7.000 istasyona 7/24 online uzaktan çözüm hizmeti verirken, 30 yetkili bayisi ile Türkiye genelinde yerinde servis imkanı sunmaktadır.
ISO 15838 Çağrı Merkezi Standartları belgeli Turpak Online Teknik Destek Merkezi; 30 kişilik uzman ekibi ile 7.000 istasyona 7/24 online uzaktan çözüm hizmeti verirken, 30 yetkili bayisi ile Türkiye genelinde yerinde servis imkanı sunmaktadır.
• Aylık ortalama 16.000 gelen çağrı 
• Karşılama performansı %95
• Cevaplanan çağrıların %97’sine uzaktan- online çözüm
• %3’üne yerinde servis hizmeti
• Çağrıların telefon hattında bekleme süresi ortalama 00:44 saniye
• Ortalama görüşmesi süresi 03:50 saniye
Ses kayıt sistemi ile görüşmeler kalite standartları kapsamında kayıt altında tutulduğu gibi otomatik geri arama sistemi ile de kayıp çağrılarda müşterilere geri dönüş hizmeti sunulmaktadır.
Siz Nerede İstasyonunuz Orada
• Yaklaşık 4.500 istasyonda Turpak mobil uygulaması kullanılmaktadır.
• Müşteriler Online Teknik Destek Merkezini aramadan, hatta beklemeden direk uygulama üzerinden çağrı oluşturabilmektedir.
• Bu çağrılara yine Online Teknik Destek Merkezi tarafından anlık müdahale edilmektedir.
• Aylık 3.000 çağrı ,uygulama üzerinden çağrı merkezine bildirilmektedir.
• Uygulama üzerinden aynı zamanda stok takibi, raporlama, fiyat-vardiya yönetimi gibi hizmetler de sunulmaktadır.
Bu haber 4024 kere okunmuştur.
|
|