Haber Ekonomi


Haberler > LPG Başlıkları

Aygaz’ın pazarlama kampanyalarına dört yeni ödül

Güncelleme :25.11.2013

 Kaliteli hizmet anlayışı ve güvenilirliğiyle tüketiciler tarafından en çok tercih edilen LPG markası olan Aygaz, pazarlama faaliyetleri ile aldığı ulusal ve uluslararası ödüllere yenilerini ekleyerek bu yılki ödül sayısını 12’ye yükseltti. 

Aygaz son olarak, pazarlama dünyasının önemli ödüllerinden ‘MediaCat Felis 2013 Ödülleri’nde iki başarı ödülü, ‘Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde ise bir ikincilik, bir de üçüncülük ödülü aldı. 

  Türkiye’de tüketiciler tarafından en çok tercih edilen LPG markası olan Aygaz, başarısını 2013 yılında pazarlama faaliyetleri ile yurtiçi ve yurtdışından aldığı 12 ödülle sürdürdü.  

Aygaz son olarak, pazarlama dünyasının medyada yaratıcılık ve etkin kullanıma ilişkin önemli ödüllerinden ‘MediaCat Felis 2013 Ödülleri’nde, iki başarı ödülü birden almaya hak kazandı.  Bu yıl birçok firmanın 1.000’in üzerinde projeyle başvurduğu MediaCat Felis 2013 Ödülleri’nin 'En iyi Doğrudan Pazarlama Medya Kullanımı' ve 'En Yaratıcı Dijital Mecra Uygulaması' kategorilerinde ‘Otogaz Dönüşüm ve Bakım Kampanyası’yla 2 başarı ödülüne layık görüldü. 

Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD) tarafından bu yıl altıncısı düzenlenen ve toplam 21 kategoride 320 projenin yarıştığı ‘Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde ise Aygaz, Entegre Online Medya kampanyası kategorisinde ‘Otogaz Dönüşüm ve Bakım’ kampanyasıyla ikincilik ödülüne layık görülürken, Sadakat Uygulamaları Kategorisinde Parolu Aygaz Kart üzerinden gerçekleştirdiği “Mehmetçik Vakfı Bağış Kampanyası”yla üçüncülük ödülü aldı. Mehmetçik Vakfı Bağış Kampanyası ile gerçekleştirdiği katkılardan dolayı, Aygaz’a Mehmetçik Vakfı Genel Müdürlüğü tarafından da ayrıca plaket takdim edildi.

Ödüllerle ilgili olarak bir değerlendirmede bulunan Aygaz Genel Müdürü Yağız Eyüboğlu şöyle konuştu: “Kurulduğu yıldan bu yana LPG sektöründe yenilikçi ve öncü olan Aygaz’ın, 2013 yılı boyunca aldığı ödüller hepimiz için ayrı bir anlam taşıyor. Yarım asrı aşkın bir süredir, yalnızca ürün ve hizmetlerimiz için değil, aynı zamanda tüketicilerin bilinçlendirilmesi için de kampanyalar düzenliyoruz, sektörümüzün gelişimine katkı sağlamaya çabalıyoruz. Türkiye’nin dört bir tarafına yayılmış 3.800 tüpgaz ve otogaz bayimizle her yıl, daha iyi ürünleri, daha iyi hizmetle müşterilerimize ulaştırmaya çalışıyoruz. Aygaz’a layık görülen ödüller, ürün ve hizmetlerimizde daha iyisini sunma çabalarımızda bize güç veriyor.”

Aygaz tüketici odaklı yaklaşımı ve yaratıcılığı ile 2013’ü ödüllerle kapıyor

KalDer müşteri memnuniyeti araştırması

‘LPG Distribütörleri’ kategorisinde birincilik ödülü 

 TSE Müşteri memnuniyeti değerlendirmesi

‘Müşteri Dostu Kuruluş ve Müşteri Dostu Marka Belgesi’ 

Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda 

“Otomotiv ürünleri” kategorisinde “Bronz Effie” ödülü

 ‘Kristal Elma Ödülleri’nde 

‘En İyi Digital Mecra Uygulaması’ kategorisi kristal elma ödülü 

‘En İyi Digital Uygulama’ kategorisi bronz elma ödülü

‘Otomotiv ürünleri” kategorisi bir ‘Kristal Elma’ ve bir de ‘Gümüş Elma” ödülü

‘MediaCat Felis 2013 Ödülleri’nde 

‘En Yaratıcı Dijital Mecra Uygulaması’ kategorisi başarı ödülü

‘En İyi Doğrudan Pazarlama Medya Kullanımı’ kategorisi başarı ödülü

 ‘Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği Ödülleri’nde 

‘Entegre Online Medya Kampanyası’ kategorisinde ikincilik ödülü

‘Sadakat Uygulamaları’ kategorisinde üçüncülük ödülü

  ‘Mixx Awards Ödülleri’nde 

‘Doğrudan Pazarlama’ kategorisi altın ödülü

Bu haber 4566 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Naturelgaz 4 milyar TL ciro açıkladı... 28.03.2024
Enerjisa Dağıtım Şirketleri hizmet verdiği 14 ilde seçim tedbirlerini tamamladı... 28.03.2024
Kalyon Enerji, UN Global Compact (Küresel İlkeler Sözleşmesi) imzacısı oldu... 28.03.2024
Türkiye’yi Enerjide Bağımsız Kılmak İçin Çalışıyoruz... 28.03.2024
Çin’de temiz enerji toplam üretiminin yüzde 54’üne ulaştı... 28.03.2024
Fosil Yakıtların Ötesi yeni analizini yayımladı... 28.03.2024
IC Enterra Yenilenebilir Enerji, 2026'ya kadar 1200 megavatlık kurulu güç hedefliyor... 28.03.2024
TÜRSAB, Turizm Yüzyılı İftarında Hedeflerini Paylaştı... 28.03.2024
TREDER Kahramanmaraş’taki depremzedelere 1000 adet alışveriş kartı dağıttı... 28.03.2024
Mercedes-Benz Türk, Teknik Eğitim Merkezlerinde İşgücünün Donanımlı Yetişmesine Katkı Sağlıyor... 28.03.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.