Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Yurtiçi Kargo, şikayet oranını yüzde 63 azalttı

Güncelleme :22.12.2020

 Yurtiçi Kargo Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Fahrettin Hamzaoğlu, kampanyaların yoğunlaştığı eylül, ekim, kasım döneminde kendilerine gelen şikayetlerin yüzde 63 düştüğünü söyledi.

Yurtiçi Kargo Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Fahrettin Hamzaoğlu, kampanyaların yoğunlaştığı eylül, ekim, kasım döneminde kendilerine gelen şikayetlerin yüzde 63 düştüğünü söyledi.

Tüketicinin her yıl heyecanla beklediği büyük indirim kampanyaları bu yıl 3 aya yayıldı. Şikayetvar platformu, e-ticaret siteleri tarafından düzenlenen ve her yıl milyonlarca insanın takip ettiği indirim günlerine ilişkin verilerini açıkladı. Buna göre; tüketicilerin kargo şirketleriyle ilgili şikayetlerinde geçen yıla göre yüzde 46 oranında arttı.

Yurtiçi Kargo Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Fahrettin Hamzaoğlu, bu dönemde kendilerine gelen şikayetlerin azaldığını söyleyerek büyük bir başarıya imza attıklarını vurguladı. Hamzaoğlu, "Aynı dönemde Yurtiçi Kargo ise şikayetvar üzerinden gelen şikayet sayısını yüzde 47 oranında azaltmayı başarırken, genel şikayet sayısını da yüzde 63 oranında düşürdü" dedi.

"YENİ YATIRIMLARLA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ARTTI"

Bu yıl hayata geçirdikleri yeni yatırımlarla müşteri memnuniyetini artırdıklarını belirten Hamzaoğlu, "Sektöre olan ihtiyacın artması ile bu yıl içerisinde yeni birimler açarak 81 ildeki birim sayısını binin üzerine taşıdık. Bununla birlikte personel sayısını da artırdık, 2 binden fazla yeni personel alımı yaparak istihdamını 18 bine çıkardık" diye konuştu.

YK Plus projesiyle 4 yeni modeli sektöre kazandırdıklarını söyleyen Hamzaoğlu, "Proje ile kargo kapasitesini artırmanın yanı sıra kargonun müşteriye daha hızlı ulaşmasını da sağladık. YK Plus çatısı altında hayata geçirdiğimiz modellerden biri olan YK Plus Taşıyıcı uygulaması aracı olan herkesin kargo sektörüne girmesine imkan sağladık. Bu sayede hem müşterilerin kargolarına daha hızlı ulaşmasını sağlarken hem de sektörde yer almak isteyen girişimcilere yeni istihdam olanağı sunduk" ifadelerini kullandı.

TÜRKİYE'NİN DÖRT BİR YANINDA 2 BİNDEN FAZLA 'TESLİM NOKTASI'

YK Plus Teslim Noktası uygulaması hakkında da bilgi veren Hamzaoğlu, "Kargosunu evde beklemek istemeyen müşteriler için büyük bir kolaylık sağladık. Evde kargo bekleme dönemini sona erdiren uygulama kapsamında e-ticaret kullanıcıları kargolarını Türkiye genelinde bulunan 2 binden fazla YK Plus Teslim Noktası'ndan kolaylıkla teslim aldı. Yurtiçi Kargo birimlerinin yanı sıra esnafların da dahil olduğu model ile müşterilerimize ek bir teslimat seçeneği sunarken, mahalle esnaflarının da bu dönemde daha fazla gelir kazanabilmesine imkan verdik" dedi.

Fahrettin Hamzaoğlu, "YK Plus çatısı altında hayata geçirilen bir diğer model olan YK Plus 7/24 ise akıllı kargo dolaplarından oluşan bir model. YK Plus 7/24 ile müşterilere kesintisiz hizmet sunuyoruz. Bu seçeneği kullanan e-ticaret kullanıcılarına günün istedikleri saatinde kargolarına ulaşmalarına imkan veriyoruz. Kargoları geldiğinde SMS ile bilgilendirilen kullanıcılar, 3 gün içerisinde haftanın 7 günü 24 saat boyunca güvenlik kameraları ile izlenen kargo dolaplarından kargolarını teslim alabiliyor" diye konuştu.

DAHA HIZLI TESLİMAT İÇİN DDN'LER HİZMETTE

Müşterilerin kargolarını daha hızlı teslim alabilmesi için hayata geçirilen bir diğer modelin ise YK Plus DDN olarak adlandırılan Direkt Dağıtım Noktaları olduğunu aktaran Hamzaoğlu, "Müşteri kabulü ve kargo alımının yapılmadığı bu noktalar, e-ticaret gönderilerinin müşterilere hızlı ulaştırılabilmesi için kurgulandı. Şu ana kadar 49 farklı noktada kurulan DDN'lerin sayısını artırmayı amaçlıyoruz. Böylece müşterilerimizin kargolarına daha hızlı ulaşabilmesini sağlayacağız" ifadelerini kullandı.

Bu haber 3010 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Continental, Lastik Aşınma Parçacıklarını Analiz Etmek İçin Vakum Teknolojisine Geçiyor... 01.12.2025
Schneider Electric, AVEVA ve ETAP, Endüstriler İçin Dijital İkiz ve 3D Modelleme Yeteneklerini Geliştirmek Üzere OpenUSD İttifakına Katıldı... 01.12.2025
Eurorepar Car Service 300’üncü Servis Noktasını Hizmete Açtı... 01.12.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Bayi Ağı ve Yetkili Servis Yeniden Yapılanma Süreci Koluman Ankara ile Tam Gaz Devam Ediyor ... 01.12.2025
Toyota Pilotu Ogier WRC’deki 9. Dünya Şampiyonluğu’nu İlan Etti... 01.12.2025
Otokar’a 83,6 Milyon USD’lik COBRA II Siparişi... 01.12.2025
Şanlıurfa’da Kaçak Elektrik Denetimleri Sıklaştırıldı: Bir Haftada 2 bin 626 Abone Tespit Edildi ... 01.12.2025
CW Enerji Spora Destek Olmaya Devam Ediyor... 01.12.2025
SOCAR Fiber’e TSKB’den Dijital Altyapı Yatırımı İçin 10 Milyon Dolarlık Finansman... 01.12.2025
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, Vizyon Buluşmalarında Konuşmacı Olarak Yer Aldı... 01.12.2025
BYD’nin Elektrikli Kompakt Şehirli SUV’u ATTO 2 Rekabetçi Fiyatı ile Aralık Ayında Türkiye’de!... 01.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.