Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

DHL Supply Chain Türkiye Dijital Altyapı Yatırımıyla Lojistik Süreçlerinin Hız Kazanmasını Sağladı!

Güncelleme :03.03.2021

DHL Supply Chain Türkiye, geleceği kucaklama anlayışıyla yaptığı dijital yatırımlarla, iş yapış şeklinde etkin ve verimli dönüşüm sağlayarak lojistik süreçlerine hız kazandırdı.

Global lojistik sektörünün lider markası DHL’in, tedarik zinciri ve lojistik hizmetleri şirketi DHL Supply Chain Türkiye, lojistik sektöründe dinamiklerin yerinden oynadığı pandemi döneminde, daima mükemmeli hedefleyen bir anlayışla dijital yatırımlarına devam ediyor. 

 DHL Supply Chain Türkiye 2025 Stratejisi; Mükemmel Hizmeti, Dijital Dünyada Sunmak

DHL Supply Chain Türkiye ve Ortadoğu CEO'su Orkun Saruhanoğlu yaptığı sektör değerlendirmesinde, yapısı gereği güçlü fiyat rekabetine çok açık olan lojistik sektöründe, fark yaratan en büyük noktalardan birinin dijitalleşme olarak karşımıza çıktığının altını çiziyor. Benzer hizmetleri veren, güçlü oyuncuların yer aldığı lojistik sektöründe, dijital süreçlerini yeniden yapılandırarak, yeni ve daha sağlam müşteri deneyimleri sunan markaların sektöre öncülük ederken, verilen hizmetin de daha ileriye taşınmasını sağladığını sözlerine ekledi. Saruhaoğlu; uluslararası dünyadaki en büyük oyunculardan biri olan DHL’in, bu alanda mükemmeli hedefleyen anlayışla yaptığı yatırımlara ve grubun 2025 stratejilerine de dikkat çekiyor; otomasyon verimliliğiyle ölçeklenebilirliği ve büyümeyi yönlendirmek, dijital ara yüzlerin basitliği ve standardizasyonuyla eşsiz biz müşteri deneyimi sunmak, inovatif ve sürdürülebilir yeni iş modellerin geliştirilmesine liderlik etmek. 

 "Geleceği kucaklama anlayışıyla, dijital yatırımlarımıza devam edeceğiz."

 DHL Supply Chain Türkiye ve Ortadoğu CEO'su Orkun Saruhanoğlu konuyla ilgili, "Pandemi öncesine göre, orta ve uzun vadeli öngörülen dijitalleşme çalışmaları kısa vadede hayata geçirildi. E-ticaret başta olmak üzere, yurt içi dağıtım ve depolama çözümlerinde önemli gelişmeler yaşandı." şeklinde açıklama yaptı. Dijital yatırımlarının müşteri memnuniyeti üzerindeki önemli etkisine de vurgu yapan Saruhanoğlu, “DHL Supply Chain Türkiye olarak, dijital yatırımlarda geleceği kucaklama anlayışıyla hareket ettiklerinin, en zorlu koşullar altında en yüksek kalite hizmet hedefiyle çalışmaya ve yeni yatırımlara devam ettiklerinin altını çizdi.

 

Bu haber 3025 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Continental, Lastik Aşınma Parçacıklarını Analiz Etmek İçin Vakum Teknolojisine Geçiyor... 01.12.2025
Schneider Electric, AVEVA ve ETAP OpenUSD İttifakına Katıldı... 01.12.2025
Eurorepar Car Service 300’üncü Servis Noktasını Hizmete Açtı... 01.12.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Bayi Ağı ve Yetkili Servis Yeniden Yapılanma Süreci Koluman Ankara ile Tam Gaz Devam Ediyor ... 01.12.2025
Toyota Pilotu Ogier WRC’deki 9. Dünya Şampiyonluğu’nu İlan Etti... 01.12.2025
Otokar’a 83,6 Milyon USD’lik COBRA II Siparişi... 01.12.2025
Şanlıurfa’da Kaçak Elektrik Denetimleri Sıklaştırıldı: Bir Haftada 2 bin 626 Abone Tespit Edildi ... 01.12.2025
CW Enerji Spora Destek Olmaya Devam Ediyor... 01.12.2025
SOCAR Fiber’e TSKB’den Dijital Altyapı Yatırımı İçin 10 Milyon Dolarlık Finansman... 01.12.2025
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, Vizyon Buluşmalarında Konuşmacı Olarak Yer Aldı... 01.12.2025
BYD’nin Elektrikli Kompakt Şehirli SUV’u ATTO 2 Rekabetçi Fiyatı ile Aralık Ayında Türkiye’de!... 01.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.