Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

“Sendeo Asistan” 7/24 KOBİ’lerin yanında

Güncelleme :14.06.2022

 Koç Topluluğu’nun dağıtım ve teslimat sektöründeki markası Sendeo, KOBİ’lerin anlık tüm ihtiyaçlarına anında cevap verebilmek için kolayca erişebilecekleri “Sendeo Asistan”ı devreye aldı.

Telefon hattı, whatsapp chat ve mail ile diledikleri tüm kanallardan Sendeo Asistan’a ulaşabilen müşteriler, gönderileri hakkındaki tüm detaylara tek elden, kolaylıkla erişebiliyor.

 Dağıtım ve teslimat sektörünün yenilikçi markası Sendeo, birçok sektörden ve 42 farklı ilden 600 KOBİ, 12 kurumsal müşteri ve birçok pazaryeri müşterisinin katılımıyla gerçekleştirdiği araştırmada ortaya çıkan müşteri beklentilerini göz önünde bulundurarak yatırımlarına devam ediyor.

 KOBİ’leri daha iyi anlayabilmek için Türkiye örneklemi verecek şekilde bir KOBİ araştırması gerçekleştiren ve araştırma çıktılarına göre pazarlama stratejisini oluşturan marka, gönderileri hakkındaki güncel bilgiye istedikleri kanaldan, hızlıca ulaşmak ve karşılarında kolayca erişilebilecekleri bir muhatap aradıklarını belirten KOBİ’ler için Sendeo Asistan’ı devreye aldı.

 Dijitalleşen KOBİ’ler, dijital çözümler istiyor

 KOBİ’lerin büyük bir kısmının e-ticaret ile birlikte satıcı olduğunu ve KOBİ’lerin de dijitalleşme sürecine girdiğini belirten Sendeo Genel Müdürü Özgün Şahin, “2021’de e-ticaret hacmi yüzde 69 artış yaşadı. Bu artış, Türkiye’de e-ticaret sektörünün gelişiminin hızlandığını gösteriyor. KOBİ’ler de bu gelişimin tam ortasında yer alıyor. Araştırmalardan elde ettiğimiz sonuçlarla dijitalleşmenin içinde yer alan KOBİ’lerin, gönderilerini hızlı ve kolay bir şekilde takip etmek istediğini gördük. Çalışma dinamiklerini KOBİ’lerle birlikte ele alan ve iş süreçlerimizi onların yanında olduğumuzu hissettirecek şekilde tasarlayan bir marka olarak, bu bakış açısıyla hayata geçirdiğimiz Sendeo Asistan hizmetimizle, bu birlikteliği gönderi-teslimat akışından bir adım öteye taşıdık.  Sendeo Asistan ile müşterilerimiz; telefon hattı, whatsapp chat ve mail kanallarıyla iletişime geçebiliyor ve karşılarında muhatap bulabiliyor” dedi

 KOBİ’ler için yeni iş birliklerine aracı olacağız

İnovatif bakış açısıyla yola devam ettiklerini söyleyen Şahin, “Sektöre getirdiğimiz yenilikler ve devreye aldığımız uygulamalar müşterilerimize ticari anlamda fırsatlar da sunuyor. Sendeo Asistan’ı sadece gönderiler hakkında bilgi alınacak hizmet olarak değil, aynı zamanda KOBİ’ler için yeni iş birliklerine aracı olacağımız bir hizmet olarak kurguluyoruz. İş modelimizin merkezinde 7/24 hizmet anlayışı ve müşteri odaklı yaklaşımımız bulunuyor. Dijitalleşen dünyada teknolojik altyapımız ve dinamik marka yapımızla müşterilerin hızla değişen beklenti ve ihtiyaçlarına yanıt vermek için kendimizi sürekli geliştiriyoruz” ifadelerini kullandı.

Bu haber 2931 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Continental, Lastik Aşınma Parçacıklarını Analiz Etmek İçin Vakum Teknolojisine Geçiyor... 01.12.2025
Schneider Electric, AVEVA ve ETAP, Endüstriler İçin Dijital İkiz ve 3D Modelleme Yeteneklerini Geliştirmek Üzere OpenUSD İttifakına Katıldı... 01.12.2025
Eurorepar Car Service 300’üncü Servis Noktasını Hizmete Açtı... 01.12.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Bayi Ağı ve Yetkili Servis Yeniden Yapılanma Süreci Koluman Ankara ile Tam Gaz Devam Ediyor ... 01.12.2025
Toyota Pilotu Ogier WRC’deki 9. Dünya Şampiyonluğu’nu İlan Etti... 01.12.2025
Otokar’a 83,6 Milyon USD’lik COBRA II Siparişi... 01.12.2025
Şanlıurfa’da Kaçak Elektrik Denetimleri Sıklaştırıldı: Bir Haftada 2 bin 626 Abone Tespit Edildi ... 01.12.2025
CW Enerji Spora Destek Olmaya Devam Ediyor... 01.12.2025
SOCAR Fiber’e TSKB’den Dijital Altyapı Yatırımı İçin 10 Milyon Dolarlık Finansman... 01.12.2025
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, Vizyon Buluşmalarında Konuşmacı Olarak Yer Aldı... 01.12.2025
BYD’nin Elektrikli Kompakt Şehirli SUV’u ATTO 2 Rekabetçi Fiyatı ile Aralık Ayında Türkiye’de!... 01.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.