Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

İnci Akü, Brandverse Awards’ta Bu Yıl da Altın Ödül’ün Sahibi

Güncelleme :01.07.2022

 İnci Akü, Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen, Dijital Pazarlama İletişimi Platformu’nun (DPİP) da destek verdiği Brandverse Awards 2022’de ‘Otomotiv Yan Sanayi’ kategorisinde bu sene de Altın Ödül’ün sahibi oldu. Markaların pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarını kapsamlı bir şekilde değerlendiren ödül programının törenine İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici katıldı. 

Dünyanın Enerji Uzmanı İnci Akü, Brandverse Awards’un SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde bir kez daha Altın Ödül’ün sahibi oldu. Dijitaldeki en başarılı markaları ve projeleri ödüllendirmeyi sürdüren Social Media Awards Turkey, 6’ncı yılında büyük bir yeniliğe adım atarak markaların en iyi olduğu pazarlama, iletişim ve reklam çalışmalarını artık Brandverse Awards’un 360 derece kapsamlı evreninde ödüllendiriyor. 30 Haziran Perşembe günü Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirilen ödül töreninde, 1 Nisan 2021 – 1 Nisan 2022 dönemi boyunca; takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi konularda başarı gösteren markalar ödüllendirildi. 

İnci Akü’nün sosyal medya performansıyla üç yıl üst üste Altın Ödül’ü almasından büyük bir mutluluk duyduğunu belirten İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici, “Değişen ve gelişen dünyanın vazgeçilmez bir parçası olan dijitalleşme şirketimizin odak noktasında yer alan konuların başında geliyor. İnci Akü markamızla dijital dünyada gerçekleştirdiğimiz çalışmalarımızın, yıllara dayanan tecrübesi, profesyonel bakış açısı ve objektif değerlendirmesi olan Brandverse Awards tarafından tescillenmesi bizi gururlandırdı. Sosyal medyada günün dinamiklerine paralel bir şekilde tüketicimize ulaştığımız ve bu alandaki projelerimizi her gün daha ileriye taşıdığımız bir dönemdeyiz. Sosyal medyayı etkili ve doğru bir şekilde kullanmak için  aldığımız aksiyonların başarıya ulaşmasından mutluluk duyuyoruz. İç görü odağımız sayesinde tüketicimizin istek ve beklentilerini analiz ederek ilerliyoruz. Gelecek dönemlerde de sosyal medyanın gücünü daha da artıracağından şüphemiz yok. Bizler de bu güce ortak olmak için adımlarımızı atıyoruz. Markalarımızın dijital dünyadaki varlığını sürdürülebilir kılmak ve daha fazla görünür olmak bizim için büyük bir öneme sahip. Sosyal medya bizlere bu yönde büyük bir avantaj sağlıyor. Elde ettiğimiz başarılı tabloda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyor ve nice başarılarda birlikte yer almayı diliyoruz.’’ açıklamalarında bulundu.

Bu haber 2020 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Continental, Lastik Aşınma Parçacıklarını Analiz Etmek İçin Vakum Teknolojisine Geçiyor... 01.12.2025
Schneider Electric, AVEVA ve ETAP OpenUSD İttifakına Katıldı... 01.12.2025
Eurorepar Car Service 300’üncü Servis Noktasını Hizmete Açtı... 01.12.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Bayi Ağı ve Yetkili Servis Yeniden Yapılanma Süreci Koluman Ankara ile Tam Gaz Devam Ediyor ... 01.12.2025
Toyota Pilotu Ogier WRC’deki 9. Dünya Şampiyonluğu’nu İlan Etti... 01.12.2025
Otokar’a 83,6 Milyon USD’lik COBRA II Siparişi... 01.12.2025
Şanlıurfa’da Kaçak Elektrik Denetimleri Sıklaştırıldı: Bir Haftada 2 bin 626 Abone Tespit Edildi ... 01.12.2025
CW Enerji Spora Destek Olmaya Devam Ediyor... 01.12.2025
SOCAR Fiber’e TSKB’den Dijital Altyapı Yatırımı İçin 10 Milyon Dolarlık Finansman... 01.12.2025
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, Vizyon Buluşmalarında Konuşmacı Olarak Yer Aldı... 01.12.2025
BYD’nin Elektrikli Kompakt Şehirli SUV’u ATTO 2 Rekabetçi Fiyatı ile Aralık Ayında Türkiye’de!... 01.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.