Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

Sendeo 7/24 hizmet anlayışıyla sektörde fark yaratıyor

Güncelleme :04.10.2022

 Koç Topluluğu’nun dağıtım ve teslimat sektöründeki markası Sendeo, müşteri memnuniyetindeki liderlik hedefini 7/24 hizmet anlayışı ile destekliyor. 

Sendeo, devreye aldığı Sendeo Destek Whatsapp İletişim Hattı, Sendeo Canlı Destek ve Sendeo Asistan ile sektörde kesintisiz hizmet sunuyor.

 Müşteri memnuniyetinde liderlik hedefiyle, çok kanallı ve her an ulaşılabilir bir yolculuk deneyimi sunan Sendeo, yaptığı araştırmalarla müşterilerini dinliyor, ihtiyaç ve beklentileri ışığında çözümler üretiyor. Dijitalde her an ulaşılabilir olan Sendeo, farklı iletişim kanallarıyla müşterilerine kesintisiz hizmet veriyor. Müşteriler 444 75 48 numaralı çağrı merkezinden, WhatsApp hattından ya da www.sendeo.com.tr web sitesindeki Canlı Destek sekmesinden diledikleri an Sendeo’ya ulaşabiliyor, istek ve sorunlarına cevap bulabiliyor.

 7/24 KOBİ’lerin Yanında

KOBİ’leri daha iyi anlayabilmek için bir KOBİ araştırması gerçekleştiren ve araştırma çıktılarına göre yeni uygulamalar devreye alan marka Sendeo Asistan’ı da bu vizyonla hayata geçirdi. Araştırma KOBİ’lerin gönderileri hakkındaki en güncel bilgiye istedikleri kanaldan, hızlıca ulaşmak istediğini ortaya koydu. Şimdi KOBİ’ler Sendeo’ya onlara özel telefon hattı, Whatsapp ve mail ile diledikleri tüm kanallardan ulaşıp, gönderileri hakkındaki tüm detaylara tek elden, kolaylıkla erişebiliyor. 

 Müşteri memnuniyetinde liderlik hedeflediklerini belirten Sendeo Genel Müdürü Özgün Şahin, “Artık her şey gerçek zamanlı olarak gerçekleşiyor ve müşteriler, istedikleri an, dijital olarak erişilebilirlik bekliyor. Biz de dijitalleşen dünyada teknolojik altyapımız ve çeviklik anlayışımızla müşterilerin hızla değişen beklenti ve ihtiyaçlara yanıt vermek için kendimizi sürekli geliştiriyoruz. İş modelimizin merkezinde 7/24 hizmet anlayışı ve müşteri odaklı yaklaşımımız bulunuyor. Müşterilerin bize istedikleri yerden, istedikleri saatte ulaşmaları için farklı iletişim kanallarını devreye aldık.  Müşterilerimizin beklentilerini anlamak için araştırmalar gerçekleştiriyoruz. Sendeo Asistan da bu araştırmalar sonucu devreye aldığımız bir hizmet. Operasyonel mükemmelliği iş modelimizin merkezine koyarak müşterilerimize kesintisiz hizmet sunuyoruz. En iyi uygulamalarla müşteri memnuniyetine odaklanarak, tüm iş ve operasyonel süreçlerimizi talep ve beklentilere yanıt verecek şekilde geliştirmeye devam edeceğiz” dedi.

Bu haber 2668 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Continental, Lastik Aşınma Parçacıklarını Analiz Etmek İçin Vakum Teknolojisine Geçiyor... 01.12.2025
Schneider Electric, AVEVA ve ETAP, Endüstriler İçin Dijital İkiz ve 3D Modelleme Yeteneklerini Geliştirmek Üzere OpenUSD İttifakına Katıldı... 01.12.2025
Eurorepar Car Service 300’üncü Servis Noktasını Hizmete Açtı... 01.12.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Bayi Ağı ve Yetkili Servis Yeniden Yapılanma Süreci Koluman Ankara ile Tam Gaz Devam Ediyor ... 01.12.2025
Toyota Pilotu Ogier WRC’deki 9. Dünya Şampiyonluğu’nu İlan Etti... 01.12.2025
Otokar’a 83,6 Milyon USD’lik COBRA II Siparişi... 01.12.2025
Şanlıurfa’da Kaçak Elektrik Denetimleri Sıklaştırıldı: Bir Haftada 2 bin 626 Abone Tespit Edildi ... 01.12.2025
CW Enerji Spora Destek Olmaya Devam Ediyor... 01.12.2025
SOCAR Fiber’e TSKB’den Dijital Altyapı Yatırımı İçin 10 Milyon Dolarlık Finansman... 01.12.2025
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, Vizyon Buluşmalarında Konuşmacı Olarak Yer Aldı... 01.12.2025
BYD’nin Elektrikli Kompakt Şehirli SUV’u ATTO 2 Rekabetçi Fiyatı ile Aralık Ayında Türkiye’de!... 01.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.