Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

TORA’da müşteri memnuniyet süreçleri

Güncelleme :18.01.2023

 Müşteri memnuniyeti, müşterilerin aldığı ürün veya hizmet sonrası kullanıcıların memnuniyetlik durumunu kapsar

Müşteri memnuniyeti, müşterilerin aldığı ürün veya hizmet sonrası kullanıcıların memnuniyetlik durumunu kapsar, ihtiyaç ya da yaşanan bir sıkıntı sonrası mevcut durumları iyileştirir ve sürdürülebilirlik için önemli bir süreçtir.

Memnuniyet ölçümü birçok kanal yoluyla gerçekleşmektedir. TORA bünyesinde bu süreç aşağıdaki başlıklar altında 8 kanalla değerlendirilmektedir;

Memnuniyet Anketi

Memnuniyet Aramaları

E-mail yoluyla 

Otomatik anket dönüşleri

Sosyal medya tarafından iletilen konular

Personellere ulaşan konular

Web sayfalarından iletilen bildirimler

Santral aramaları

Bu farklı kanallardan toplanan konular tek bir havuz içerisinde; konu kategorileri, departman birimleri, konuların önceliklendirme dereceleri şeklinde gruplandırılarak aksiyon alınır ve ölçümlenir.

Müşteri memnuniyet analizi dönemsel ve aylık değerlendirmeler ile yönetim tarafında değerlendirilmesinin yanı sıra haftalık olarak da TORA tarafında ele alınır. Müşteri sadakatinin dönüşlere verilen önem ve memnuniyet ölçümüyle ilgili olduğuna inanan TORA, tüm iş süreçlerinde bu prensip ile ilerlemektedir. 

TORA için ‘Müşteri Sadakat’ süreci nedir?

Müşteriler ile güçlü ilişkiler kurarak onların hem işlemsel hem de genel değerlerini göz önünde bulundurup isteklerini sürekli olarak anlamak için müşterilerinizle kurulan bağdır. İç müşteri ve son kullanıcı arasındaki süreçleri samimiyetle yürütüp kanalları bu doğrultuda programlamak TORA’nın ilerleyiş şemasını oluşturur. 

Bu kanallardan birisi olan Servis süreçleri de IOT teknoloji ile kesintisiz veri hizmeti, hızlı raporlama müşterilerimiz her türlü soruları cevaplandırmaktadır.

Çağrı Merkezine gelen tüm talepler ERP sistemine kaydedilmekte, önceliğimiz gelen arıza bildirimlerini iyi bir şekilde analiz ederek çözmektir. TORA montajını yaptığı her ürüne, IOT teknoloji ile haberleşebileceği bir alt yapı kurar. Bu sayede cihazlara online erişim sağlayarak hızlı ve güvenir şekilde çözümler sunar. Gelen arıza taleplerinin ortalama %42’si IOT teknoloji ile uzaktan çözümlenmekte.

 #MüşteriMemnuniyet #Memnuniyet #IOT 

Bu haber 3157 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Toyota Pilotu Ogier WRC’deki 9. Dünya Şampiyonluğu’nu İlan Etti... 01.12.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Bayi Ağı ve Yetkili Servis Yeniden Yapılanma Süreci Koluman Ankara ile Tam Gaz Devam Ediyor ... 01.12.2025
Continental, Lastik Aşınma Parçacıklarını Analiz Etmek İçin Vakum Teknolojisine Geçiyor... 01.12.2025
Eurorepar Car Service 300’üncü Servis Noktasını Hizmete Açtı... 01.12.2025
BYD’nin Elektrikli Kompakt Şehirli SUV’u ATTO 2 Rekabetçi Fiyatı ile Aralık Ayında Türkiye’de!... 01.12.2025
Otokar’a 83,6 Milyon USD’lik COBRA II Siparişi... 01.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.