Haber Ekonomi


Haberler > Madeni Yağ Başlıkları

Henkel büyüme ivmesini devam ettirdi

Güncelleme :03.12.2024

Henkel, 2024'ün üçüncü çeyreğinde Grup satışlarını yaklaşık 5,5 milyar Euro seviyesine yükseltti. Bu rakam, yüzde 3,3 oranındaki güçlü organik büyümeye karşılık geliyor. 

Henkel CEO'su Carsten Knobel ”Henkel'in başarılı ilerleyişini üçüncü çeyrekte de sürdürdük. Aynı zamanda, üçüncü çeyrekte güçlü brüt kar marjları elde ettik ve bu sayede iş birimlerimize ve markalarımıza yaptığımız yatırımları artırmaya devam edebildik. Bu da büyüme gündemimizde doğru yolda olduğumuzu gösteriyor.” şeklinde konuştu. 

Henkel stratejik büyüme gündeminin hayata geçirilmesinde de daha fazla ilerleme kaydetti. Bu bağlamda Henkel, sürdürülebilirlik konusundaki taahhütlerini daha da güçlendiriyor. Bu süreçte, Henkel tüm değer zinciri boyunca emisyonların azaltılmasına yönelik genişletilmiş hedefler içeren bir net sıfır yol haritası geliştirdi.

Carsten Knobel konuyla ilgili görüşlerini şöyle ifade etti: “Hepimiz sorumluluk almalı ve Paris İklim Anlaşması’nda belirlendiği üzere, küresel ısınmanın 1,5°C ile sınırlandırılmasına yardımcı olmalıyız. Bilime Dayalı Hedefler girişimi (Science Based Targets initiative - SBTi) tarafından doğrulanan yol haritamız, sera gazı emisyonlarını 2045 yılına kadar net sıfıra indirmek için neler yaptığımızı ortaya koyuyor. Bu hedefe ulaşmak için, değer zinciri boyunca geniş ölçekli tedbirler uygulayacağız.”

 Yapıştırıcı Teknolojileri Satış Performansı

Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi, 2024'ün üçüncü çeyreğinde 2,800 milyar Euro'luk satış gerçekleştirdi. Bu rakam, bir önceki yılın aynı çeyreğine kıyasla yüzde 3,3 seviyesindeki nominal bir artışı temsil ediyor (önceki yıl: 2,711 milyar Euro). Organik (döviz kurları ve satın alma/elden çıkarmalara göre düzeltilmiş) olarak ise satışlar yüzde 3,7 oranında artış gösterdi. 

Tüketici Markaları Satış Performansı

Tüketici Markaları İş Birimi'nde, 2024 yılının üçüncü çeyreğinde satışlar 2,653 milyar Euro olarak gerçekleşti. Organik olarak (döviz kuru etkileri ve satın alma/elden çıkarmalara göre düzeltilmiş) iş birimi, süregelen çok güçlü fiyatlandırma bileşeni sayesinde yüzde 2,7 oranında iyi bir satış artışı elde etti. 

Henkel Grubu Öngörüleri 

Henkel, 2024 mali yılında Grup düzeyinde organik satış büyümesinin yüzde 2,5 ile 4,5 arasında gerçekleşmesini bekliyor. Yapıştırıcı Teknolojileri için organik satış büyümesinin yüzde 2,0 ile 4,0 aralığında olması bekleniyor. Tüketici Markaları için ise, yüzde 3,0 ile 5,0 aralığında bir organik satış artışı öngörülüyor. 

Bu haber 122 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Alper Kalaycı: “Yerli Enerjiyi İthal Ekipmanla Üretmeyelim”... 04.12.2024
ŞA-RA Enerji’den Konya Çevre Yolunda Güvenliği Artıracak Çelik Otokorkuluk Projesi... 04.12.2024
Aytaç’ın Güneş Enerjisi Santrali, Yıldız Holding’in Yeşil Dönüşümüne Güç Katacak ... 03.12.2024
Brent petrolün varili 72,04 dolar... 03.12.2024
TURKCHEM 13 Bin 897 Sektörel Ziyaretçi Ağırladı... 03.12.2024
Henkel büyüme ivmesini devam ettirdi ... 03.12.2024
ODAŞ’ın Gönüllülük Hareketine Toplumsal Fayda Ödülü... 03.12.2024
Entek Elektrik, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınladı... 03.12.2024
YEKA RES-2’nin ikinci santrali işletmeye geçti... 03.12.2024
Eyüp Lojistik YKB. Eyüp Bartık, Gaziantep Üniversitesi’nde Öğrencilerle Buluştu... 03.12.2024
Türkiye EN-VERİM 100 Araştırması Sonuçlandı... 03.12.2024
Enerji depolama yatırımlarının 2025'te hızlanması bekleniyor... 03.12.2024
Mercedes-Benz Otomotiv’in yeni eğitim merkezinden yılda 500’den fazla kişi yararlanacak... 03.12.2024
Renault Trucks E-Tech T, 2025'ten itibaren 600 km menzil ile sunuluyor... 03.12.2024
HESİAD Başkanı Elvan Tuğsuz Güven “2035’e Kadar 11 GW Yeni HES Kurabiliriz!”... 03.12.2024
Türkiye pistlerinin yeni şampiyonları: TEXACO Team AMS ve genç yetenek Zekai Özen... 03.12.2024
“Geleceğe Yeşil Işık Yak” Projesi’nde Yeni Dönem: İlk Durak Nevşehir!... 03.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.