Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

AKEDAŞ müşteri memnuniyetini yüzde 93’e çıkardı

Güncelleme :29.01.2025

AKEDAŞ adına Kahramanmaraş ve Adıyaman’da, 14 bin 378 kişiyle anket çalışması yapıldı. Buna göre, AKEDAŞ müşteri memnuniyetini yüzde 93 seviyelerine çıkarmayı başardı. Bu başarı, müşteri şikayetlerini etkin bir şekilde ele alarak hızlı ve etkili çözümler üretme, yine müşteri taleplerine hızlı ve etkili yanıt verme politikaları ve gelişmiş çağrı merkezi teknolojileri sayesinde elde edildi.

Kahramanmaraş ve Adıyaman'daki tüketicilerine hizmet veren AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini yüzde 93’lere çıkardı. AKEDAŞ adına Kahramanmaraş ve Adıyaman’da yapılan anket çalışmasında soruları 14 bin 378 kişi yanıtladı ve katılımcıların yüzde 93’ü memnuniyetlerini dile getirdi. 2024’te bir önceki yıla göre çağrı artışı yaşanırken, 1 milyonu aşkın çağrı müşteri temsilcileri tarafından yanıtlandı. 686 bin 212 çağrı müşteri temsilcisine bağlanmadan ve beklemeden sesli yanıt sisteminde sonuçlandı.

 Günlük yanıtlanan ortalama çağrı sayısı 3500 olarak gerçekleşirken, tüketicilerin belirtilen hizmetler için çağrı merkezini aradığında müşteri temsilcisine bağlanmak için bekleme süresi ortalama iki saniye, hizmet süresi ise ortalama 73 saniye olarak kayıtlara geçti. 

 Bu çağrıları arıza bildirimi ve takibi, yeni bağlantı ve abonelik işlemleri, şikâyet ve geri bildirimler, genel bilgilendirme konularındaki çağrılar ile fatura işlemleri, ödeme işlemleri ve abonelik işlemleri oluşturdu. 

 Sesli yanıt sisteminde, 650 bin 147 tüketici “Elektrik Kesintisi Bilgilendirmesi“ konusunda hizmet alırken, 36 bin 65 tüketici robot sistemde “Fatura Sorgulama” işlemi gerçekleştirerek operatöre bağlanmadan işlemlerini tamamladı. 

Bu haber 2001 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
BYD’nin Elektrikli Kompakt Şehirli SUV’u ATTO 2 Rekabetçi Fiyatı ile Aralık Ayında Türkiye’de!... 01.12.2025
CW Enerji Spora Destek Olmaya Devam Ediyor... 01.12.2025
Şanlıurfa’da Kaçak Elektrik Denetimleri Sıklaştırıldı: Bir Haftada 2 bin 626 Abone Tespit Edildi ... 01.12.2025
Otokar’a 83,6 Milyon USD’lik COBRA II Siparişi... 01.12.2025
Toyota Pilotu Ogier WRC’deki 9. Dünya Şampiyonluğu’nu İlan Etti... 01.12.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Bayi Ağı ve Yetkili Servis Yeniden Yapılanma Süreci Koluman Ankara ile Tam Gaz Devam Ediyor ... 01.12.2025
Continental, Lastik Aşınma Parçacıklarını Analiz Etmek İçin Vakum Teknolojisine Geçiyor... 01.12.2025
Eurorepar Car Service 300’üncü Servis Noktasını Hizmete Açtı... 01.12.2025
SOCAR Fiber’e TSKB’den Dijital Altyapı Yatırımı İçin 10 Milyon Dolarlık Finansman... 01.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.