Haber Ekonomi


Haberler > Lojistik Başlıkları

İDO ile araçlı yolculuklarda OPET’ten yakıt puan fırsatı

Güncelleme :03.08.2016

Deniz ulaşımının güçlü markası İDO ile akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET, güçlerini birleştirerek yeni bir kampanya başlattı. Kampanya kapsamında 1 - 31 Ağustos tarihlerinde İDO ile araçlı yolculuk yapan misafirler, OPET’te 5 TL değerinde yakıt puan kazanacaklar.

 

Eskihisar-Topçular, Sirkeci-Harem, Yenikapı-Bandırma, Yenikapı-Bursa, Yenikapı-Yalova ve Pendik- Yalova hatlarında, İDO ile araçlı seyahat edenlere 5 TL değerinde yakıt puan hediye ediliyor. Yakıt puanlar, OPET istasyonlarında 30 Eylül 2016 tarihine kadar tek seferde yapılacak 100TL ve üzeri benzin veya motorin alışverişlerinde harcanabilecek.
Kampanyada hediye edilen yakıt puanların şifreleri, Eskihisar-Topçular ve Sirkeci - Harem hatlarında gişelerde araç geçişi sırasında; Yenikapı - Bandırma, Yenikapı-Bursa, Yenikapı-Yalova ve Pendik-Yalova hatlarında ise iskelelerdeki bilet kontrol noktalarında broşürler ile dağıtılıyor olacak. Kampanya ile ilgili detaylı bilgi www.opet.com.tr ve www.ido.com.tr’de...

İDO YENİLİKLERİNE DEVAM EDİYOR


29 yıldır deniz ulaşımında faaliyet gösteren ve misafirlerinin beklentilerine yönelik çalışmalarına devam eden İDO’nun, Eskihisar- Topçular feribotlarında başlattığı her şey dahil hizmeti de tüm hızıyla devam ediyor. İDO sunduğu ücretsiz açık büfe hizmeti, çocuk oyun alanları, çocuk aktiviteleri (boyama kitabı vb ) ve ücretsiz masaj koltukları gibi yeniliklerle 30 dakika süren Eskihisar-Topçular seferi sırasında misafirlerine 5 yıldızlı konfor hissi yaşatıyor. Döner sandviç ve köfte sandviç gibi lezzetlerin de eklendiği zengin açık büfe menüsü ile İDO, misafirlerinin kendilerini ev sıcaklığında hissetmelerini sağlıyor.

OPET İLE ‘KUSURSUZA YOLCULUK’


Yeni ürün ve hizmetleri, hızla gelişen istasyon ağı ve sosyal sorumluluk yaklaşımıyla hareket eden OPET’in SUNPET markası ile birlikte 1500’ü aşkın istasyonu bulunuyor. KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ne göre dokuz yıl aralıksız müşterinin en çok memnun kaldığı marka seçilen OPET, yeni ölçümleme sistemi ‘Türkiye Müşterinin Sesi’ Araştırması’nda sektörün müşteri bağlılık seviyesi en yüksek markası seçildi. OPET, “Kusursuza Yolculuk” yaklaşımı ile bu iddiasını koruyarak, yepyeni projeler, ürün ve hizmetlerle müşterisinin yanında olmaya devam edecek.

Bu haber 5575 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Continental, Lastik Aşınma Parçacıklarını Analiz Etmek İçin Vakum Teknolojisine Geçiyor... 01.12.2025
Schneider Electric, AVEVA ve ETAP, Endüstriler İçin Dijital İkiz ve 3D Modelleme Yeteneklerini Geliştirmek Üzere OpenUSD İttifakına Katıldı... 01.12.2025
Eurorepar Car Service 300’üncü Servis Noktasını Hizmete Açtı... 01.12.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Bayi Ağı ve Yetkili Servis Yeniden Yapılanma Süreci Koluman Ankara ile Tam Gaz Devam Ediyor ... 01.12.2025
Toyota Pilotu Ogier WRC’deki 9. Dünya Şampiyonluğu’nu İlan Etti... 01.12.2025
Otokar’a 83,6 Milyon USD’lik COBRA II Siparişi... 01.12.2025
Şanlıurfa’da Kaçak Elektrik Denetimleri Sıklaştırıldı: Bir Haftada 2 bin 626 Abone Tespit Edildi ... 01.12.2025
CW Enerji Spora Destek Olmaya Devam Ediyor... 01.12.2025
SOCAR Fiber’e TSKB’den Dijital Altyapı Yatırımı İçin 10 Milyon Dolarlık Finansman... 01.12.2025
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, Vizyon Buluşmalarında Konuşmacı Olarak Yer Aldı... 01.12.2025
BYD’nin Elektrikli Kompakt Şehirli SUV’u ATTO 2 Rekabetçi Fiyatı ile Aralık Ayında Türkiye’de!... 01.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.