Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

2016 Yılında TORA Whatsapp Hattı 788 Çağrıyı Cevapladı

Güncelleme :17.02.2017

Tora Petrol 10 yılı aşkın süredir çağrı merkezi kanalıyla müşterilerine 7/24 teknik destek hizmeti sağlamaktadır. 

 

  TORA Petrol çağrı merkezinde çalışan müşteri hizmetleri temsilcileri 0850 222 87 22 numaralı destek hattından gelen servistaleplerini karşılamaktadırlar. 2015 yılı başında çalışmalarına bir yenilik daha ekleyerek Whatsapp üzerinden müşterilerine destek vermeye başlayan TORA, 2 yılı aşkın süredir müşterilerine online servis desteği vermeye devam etmektedir.

  TORA Petrol’ün akaryakıt sektörüne yönelik satışını gerçekleştirdiği; Gilbarco akaryakıt pompaları, Washtec otomatik araç yıkama sistemleri, menhol kapakları, dalgıç pompalar, altyapı tesisat ekipmanları, gaz dedektör sistemleri, hava-su saatleri, aydınlatma armatürleri, yağ yakıt ayırıcılar, kompresörler, kaçak kontrol sistemleri ile ilgili teknik destek 0533 386 7971 telefon numarasından Whatsapp aracılığıyla sağlanmaktadır.

  Whatsapp uygulaması ile müşteri temsilcileri dispenser/pompa, tank otomasyon, fırçalı otomatik araç yıkama makinaları, gaz dedektör sistemleri, akaryakıt istasyonu periyodik bakımı, akustik sızdırmazlık testi, kalibrasyon hizmetleri ile ilgili gelen arıza taleplerine çözüm üretmektedirler.

     2016 yılı boyunca TORA Petrol Çağrı Merkezine toplamda 31.559 çağrı gelmiştir. Bu çağrıların; toplam görüşme süresi 1.315 saat, anlık çağrı karşılama oranı %93, kayıp çağrı oranı %7 iken kayıp çağrılara otomatik geri dönüşler sonrası oluşan net kayıp çağrı oranı ise %1 seviyesindedir. TORA Whatsapp hattına ise 2016 yılı boyunca 788 çağrı gelmiştir. Bu çağrıların 639 tanesi anında cevaplanmıştır. Yoğunluk sebebi ile anlık cevaplanamayan Whatsapp çağrılarına ise en geç 7 dakika içerisinde geri dönüşler sağlanmıştır.

  Ayrıca 2016 yılı boyunca, akaryakıt istasyonu alarm takipleri, istasyon periyodik kontrolleri, müşteri memnuniyeti analizleri gibi faaliyetlerden dolayı 28.756 arama gerçekleştirilmiştir. TORA, çağrı merkezi ile ilgili yapmış olduğu analizler sonucunda müşterileri temsilcilerine bağlanmak için bekleme süresinin ortalama 33 saniye olduğunu açıklamıştır. 

 0533 386 7971 telefon numarası ile Whatsapp üzerinden servis desteği verildiği gibi öneri, görüş ve şikayet talepleri alınarak müşteri memnuniyetini ile ilgili çözümler de verilmektedir. 

Bu haber 4755 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Continental, Lastik Aşınma Parçacıklarını Analiz Etmek İçin Vakum Teknolojisine Geçiyor... 01.12.2025
Alparslan Bayraktar, Türkiye Enerji Zirvesi’nde enerji piyasasıyla buluşuyor... 01.12.2025
Eurorepar Car Service 300’üncü Servis Noktasını Hizmete Açtı... 01.12.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Bayi Ağı ve Yetkili Servis Yeniden Yapılanma Süreci Koluman Ankara ile Tam Gaz Devam Ediyor ... 01.12.2025
Toyota Pilotu Ogier WRC’deki 9. Dünya Şampiyonluğu’nu İlan Etti... 01.12.2025
Otokar’a 83,6 Milyon USD’lik COBRA II Siparişi... 01.12.2025
Şanlıurfa’da Kaçak Elektrik Denetimleri Sıklaştırıldı: Bir Haftada 2 bin 626 Abone Tespit Edildi ... 01.12.2025
CW Enerji Spora Destek Olmaya Devam Ediyor... 01.12.2025
SOCAR Fiber’e TSKB’den Dijital Altyapı Yatırımı İçin 10 Milyon Dolarlık Finansman... 01.12.2025
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, Vizyon Buluşmalarında Konuşmacı Olarak Yer Aldı... 01.12.2025
Schneider Electric, AVEVA ve ETAP OpenUSD İttifakına Katıldı... 01.12.2025
BYD’nin Elektrikli Kompakt Şehirli SUV’u ATTO 2 Rekabetçi Fiyatı ile Aralık Ayında Türkiye’de!... 01.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.