Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Ford Trucks pazara umutla bakıyor, 2021’de rekor hedefliyor

Güncelleme :15.04.2021

 2021’i yeni ürün ve geliştirmelerle karşılayan Ford Trucks, pandeminin zorlayıcı etkilerine rağmen başarılarla geride bıraktığı 2020’nin ardından önümüzdeki dönem için yeni pazarlara adım atarak ağır ticari pazarında global büyümesini hız kesmeden sürdürüyor. 

 Ağır ticari sektöründe gerek mühendislik tecrübesi gerekse de 60 yıllık mirası ile öne çıkan Ford Trucks, bir yandan yurt dışında yeni pazarlara adım atmaya hazırlanırken, diğer yandan müşterilerine sunduğu yeni ürün ve hizmetlerle iç pazardaki büyümesini sürdürüyor.

 Turfan: “Ağır ticari pazarı, 2020 yılında olduğu gibi 2021’de de yükselişe devam ediyor”

 Türkiye ağır ticari pazarı ekseninde,  Ford Trucks’ın ilk 3 aydaki performansını ve global büyüme planlarını paylaşan Ford Trucks Genel Müdür Yardımcısı Serhan Turfan, pandemi ile birlikte ağır ticari endüstrisinde inişlerin çıkışların yaşandığı zorlu ancak başarılı bir dönemi geride bıraktıklarını kaydederek, şunları söyledi:

“Pandemiyle beraber fiziksel yapılan birçok alışveriş e-ticarete kayarken, bu da doğal olarak lojistik ve nakliye ihtiyacını artırdı. Pandeminin bu etkisine paralel olarak, özellikle kamyon, çekici talebinde artış devam ediyor. Ağır ticari endüstrisi, 2021’e büyüme ivmesiyle başladı, önümüzdeki dönem bu büyümenin devam edeceğini öngörmekteyiz. 2021 yılı ilk çeyrekte 6.100 adet satışa ulaşan ağır ticari pazarı bir önceki yılın aynı dönemine göre %150 büyüme gösterdi. Çekici segmenti %66’lık pay ile bu büyümede önemli rol oynadı. Ford Trucks olarak biz de 2021 yılına hızlı bir başlangıç yaparak ilk 3 ay sonunda %30’un üzerinde Pazar payı elde ettik.” 

 “Uluslararası pazarlarda en yüksek ilk çeyrek satış adetlerine ulaştık”

 Ford Trucks’ın uluslararası pazarlarda satış rakamlarının güçlendiğini belirten Turfan, “Uluslararası pazarlarda satış adetlerimizi bir önceki yılın aynı dönemine göre %137 artırarak en yüksek ihracat adetlerine ulaştık” dedi ve global büyüme planlarını ise hız kesmeden sürdürdüklerini aktardı: “Orta ve Doğu Avrupa'daki genişlememizi 2018'de tamamlamıştık. Batı Avrupa'daki yapılanmamıza ise 2019’da İspanya, Portekiz ve İtalya'daki distribütörlerimizi atayarak başladık. Mart ayında Belçika'daki ilk distribütörümüzü atayarak pazara girdik. Sırada Almanya, Fransa, Hollanda ve Lüksemburg var. Özellikle, Almanya bizim için en önemli pazarlardan biri ve buradaki görüşmelerimizde son faza geçtik. Çok kısa bir süre içinde Almanya pazarına girmeyi hedefliyoruz” dedi.

Bu haber 2064 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.