Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

En Yakıt'ta Hedef 500 İstasyon

Güncelleme :10.12.2024

2024'ü Türkiye genelinde 220 şarj istasyonu ile kapatmaya hazırlanan Türkiye'nin ilk elektrikli şarj işletmecisi lisansına sahip EN YAKIT, hedef büyüttü. Şirket yeni yılda 500 adet şarj istasyonuna ulaşmayı planlıyor.

Türkiye'nin ilk elektrikli şarj işletmecisi lisansına sahip EN YAKIT, yeni yılda 500 adet şarj istasyonuna ulaşmayı hedefliyor. Her gün yeni istasyonlarla araç sahiplerini kapsamaya devam ettiklerini belirten EN YAKIT Genel Müdürü Tayfun Şenses, 2024'ü değerlendirdi, 2025 hedeflerini paylaştı:

 2024'TE % 100 BÜYÜME

 Şenses "2024 yılını 220 cihaz civarı ile kapatıyoruz. 2024 yılını bir önceki yıla göre % 100'ün üzerinde gerçekleşme oranı ile kapattık. Bu durumdan EN YAKIT olarak memnunuz" dedi. Şu an Türkiye'de yaklaşık 160 bin elektrikli araç bulunduğunu, bu rakamın yıl sonu itibarıyla 174 bini bulacağını hatırlatan Şenses "Biz EN YAKIT olarak bu araçların % 23'üne hizmet veriyoruz, 2024 yıl sonu itibarıyla pazar payımız % 24’e ulaşır. 2024 sonu itibarıyla 42 bin aktif müşteriye ulaşmayı hedefliyoruz" dedi. Şenses özellikle filo müşterilerimizin de keyifle kullandığı En-ix (Tak ve Şarj Et) teknolojisi ile kurumsal olarak yaklaşık 3.000 müşteriye ulaştıklarını da söyledi.

 2025'TE HEDEF TÜM TÜRKİYE

 Tayfun Şenses, EN YAKIT'ın yeni yıla ilişkin hedefleriyle ilgili de şunları söyledi: "Müşterilerimize sunduğumuz kaliteli iş birliklerimizi, 7/24 müşteri hizmetlerimiz ve sadakat programlarımızı geliştirip ve farklılaştırarak 2025 yılında yeni projelerimizle kullanıcılarımızı memnun edeceğiz. 2025 yılında 500 adet yüksek hızlı şarj istasyonuna ulaşmak için yatırım planlamalarımızı yaptık. Bu konuda yatırım ekiplerimiz doğru lokasyonları bulmak için çalışmalarına devam etmektedir. Mevcutta Türkiye’deki otoyolların % 90’ında EN YAKIT olarak hizmet veriyoruz. Önümüzdeki süreçte tüm Türkiye genelindeki otoyollarda % 100 olarak faaliyet göstereceğiz" dedi.

 MÜŞTERİLERİ DİNLİYORUZ

 Şenses "2025 yılında da artan ivmeyle devamlı gelişerek müşterilerimize en iyi hizmeti sunma hedefindeyiz. Bu yıl ve geçmiş yıllarda yaptığımız gibi müşterilerimizin şarj esnasında veya sonrasında müşteri hizmetlerine iletilen önerileri, değerlendirip aksiyon alıp müşterilerimizi dinlemeye devam edeceğiz bu konudaki hedefimiz kullanıcı dostu uygulama ile müşterilerimize maksimum verimde bir hizmet sağlamaktır" diye konuştu.

Bu haber 3148 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Eksun Gıda RES Projesi Teşvik Belgesi Aldı... 09.07.2025
Türk şirketleri Pakistan açıklarında petrol ve doğal gaz arama faaliyetlerinde bulunacak ... 09.07.2025
Akenerji’den Avrupa Pazarında Stratejik Adım ... 09.07.2025
‘Türkiye nükleer teknoloji transfer eden ülkeler arasında yer alabilecek’... 09.07.2025
Kâmil Koç, Bulgaristan'ın Varna kentine seferler 15 Temmuz'da başlıyor... 09.07.2025
Borusan Cat, Tecloman ile Enerji Depolama Alanında Stratejik İş Birliğine İmza Attı... 09.07.2025
Shell & Turcas, Müşteri Deneyiminde Türkiye’nin En İyi 10 Markası Arasında... 09.07.2025
Horoz Lojistik, Deniz Taşımacılığında Hedef Büyüttü... 09.07.2025
Ford Otosan, Otomotivde Sektöre Entegre Okul Modelini Hayata Geçiyor... 09.07.2025
Bakan Bayraktar: Yakında Suriye'ye gaz tedarik edeceğiz... 09.07.2025
İklim Kanunu ile temiz enerji sektöründe finansal teşviklere erişimin artması bekleniyor... 09.07.2025
Sepaş Enerji, Fortune 500 Türkiye Listesi’nde yine ilk 100’de... 09.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.