Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz Türk’ün Yeni Mobil Uygulaması ‘Daima İleri’ Satış Sonrası Hizmetleri Bir Üst Seviyeye Taşıyor

Güncelleme :09.01.2025

Mercedes-Benz Türk, Satış Sonrası Hizmetlerin uçtan uca dijital dönüşümü çalışmaları kapsamında 'Daima İleri' mobil uygulamasını hayata geçirdi. Türkiye kamyon ve otobüs endüstrisinde şasi bazlı veri sunan uygulama, firma sahipleri ve sürücüler için operasyonel süreçleri kolaylaştırarak hizmet kalitesini artırıyor. Ücretsiz ve tüm işletim sistemleri ile uyumlu olan 'Daima İleri', kamyon ve otobüs müşterilerine kapsamlı bir dijital deneyim sunuyor.

Her alanda üstün performans ve kaliteyi garanti eden ürünleri ve servis hizmetleriyle, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutan Mercedes-Benz Türk, hayata geçirdiği yeniliklerle Satış Sonrası Hizmetlerde de fark yaratmaya devam ediyor. Kamyon ve otobüs endüstrisindeki öncülüğünü teknoloji alanına da yansıtmayı hedefleyen Mercedes-Benz Türk; müşterilerinin araçlarının yetkili servislerdeki son durumu hakkında anlık bilgi sahibi olmasına imkân tanıyor. Mercedes-Benz Türk’ün geliştirdiği yeni ‘Daima İleri’ mobil uygulaması, kamyon ve otobüs firması sahiplerinin, satış sonrası hizmetlerden sorumlu olan yöneticilerin ve şoförlerin satış sonrası hizmet deneyimlerini bir üst seviyeye taşıyor. 

“Daima İleri” Mobil Uygulaması ile Türkiye’nin Şasi Bazlı Servis Takibi Artık Elinizde 

Türkiye kamyon ve otobüs sektöründe müşterinin servis tarihçesini sunan uygulamalar arasında öne çıkan ‘Daima İleri’, kullanıcıların araç filolarını ve servis geçmişlerini görmelerine, güncel kampanyalar hakkında bilgi sahibi olmalarına, servis sözleşmeleri ve uzatılmış garanti paketleri gibi avantajlardan faydalanmalarına olanak tanıyor. 100 binden fazla kişiye ulaşma potansiyeline sahip mobil uygulama hizmet kalitesini artıran diğer özellikleriyle de kullanıcılara operasyonel süreçlerde takip kolaylığı ve verimlilik sağlıyor. Ücretsiz olarak hem kamyon hem de otobüs müşterileri tarafından kullanılabilecek ve tüm işletim sistemleri ile uyumlu şekilde tasarlanan uygulama, Mercedes-Benz Türk’ün çatı şirketi Daimler Truck bünyesinde hem firma sahiplerine hem de sürücülere aynı çatı altından veri sunan ilk mobil uygulama olma özelliğini taşıyor. ‘Daima İleri’ mobil uygulaması şasi bazlı veri göstererek, müşterilerin araçlarının yetkili servislerdeki son durumuna ilişkin anlık bilgi sahibi olmasına imkân tanıyacak.

Bu haber 289 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
ABS Transport: “Avrupa Rotasında yine Tırsan” dedi... 22.01.2025
DKV Mobility, Azerbaycan pazarına girdi... 22.01.2025
‘‘Yılın Sürdürülebilir Kamyonu’’ IVECO Eurocargo CNG seçildi... 22.01.2025
1200 MW'lık YEKA RES 4 İhalesine 21 Bin MW'lık Başvuru Geldi... 22.01.2025
Enerjisa Dağıtım Şirketleri Deprem Bölgesinden 8.7 Milyon Çağrıyı Yanıtladı... 21.01.2025
Anadolu Isuzu, Teslimatlarına Hız Kesmeden Devam Ediyor... 21.01.2025
Mercedes-Benz’den Transay Taşımacılık’a 131 Adet Mercedes-Benz Sprinter Teslimatı... 21.01.2025
Castrol Ford Team Türkiye, 2024 Yılı Başarılarını Kutladı... 21.01.2025
Zengin petrol kaynaklarına sahip Meksika Körfezi, küresel ticaret için önemli... 21.01.2025
Türkiye'nin gelecek 10 yılda güneş enerjisinde "altın çağını" yaşaması bekleniyor... 21.01.2025
EPDK, depolamalı elektrik üretim tesisleriyle ilgili yeni şartları belirledi... 21.01.2025
IEA: Küresel gaz dengesindeki kırılganlık sürüyor... 21.01.2025
Akkuyu Nükleer A.Ş.’nin Uluslararası Standartlara Uygunluğu Teyit Edildi... 21.01.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.