Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa’nın marka yolculuğuna Effie’den gümüş madalya

Güncelleme :12.05.2016

Türkiye’nin lider ve öncü enerji şirketi Enerjisa, “Türkiye’nin Enerjisi” sloganı ile hayata geçirdiği, bütünleşik pazarlama kampanyası ile Effie’de ‘Gümüş’ ödüle layık görüldü. Enerjisa’nın CEO’su Kıvanç Zaimler, “Güven duyulan marka olma yolculuğunda sektörümüzde müşteri deneyiminde oyun kurucu olmayı amaçlıyoruz. Bu ödül de markamıza ne kadar doğru yatırım yaptığımızın en güzel ispatı. Sektörümüze ilk Effie ödülünü kazandırmanın gururunu yaşıyoruz” dedi

 

Bütünleşik pazarlama kampanyası ile sektöründe müşteri odaklı yeni bir vizyon açan Enerjisa, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması 2016’da ‘Gümüş’ ödül kazandı. Türkiye reklam dünyasının Oscar’ları olarak adlandırılan Effie Türkiye’de bu yıl birbirinden etkili ve ses getiren 412 kampanya yarıştı. Türkiye’nin enerjisi için çalışan, 20 milyon nüfusu elektrikle buluşturan, 9 milyon müşterisine yenilikçi çözümler sunan Enerjisa, müşteri odaklı yaklaşımını yeni marka kimliği ile kamuoyuyla tanıştırdığı reklam kampanyasıyla söz konusu ödüle layık görüldü.

Sektörümüze ilk Effie ödülünü kazandırmanın gururunu yaşıyoruz

Enerjisa CEO’su Kıvanç Zaimler, sektöre ilk Effie ödülünü kazandırmanın gurunu yaşadıklarını belirterek, “Kampanyamızla gerek yeni marka yüzümüzle, gerekse müşterilerimize sunduğumuz ihtiyaca özel hizmetlerimizle Türk halkının elektrikle ilişkisini yeniden şekillendirmek üzere yola çıktık. Vizyoner yaklaşımımızla sektörümüze yeni bir yaklaşım getirdik, ışığın ve dinamizmin rengini taşıdık. Bu ödül de bizim doğru bir yolda ilerlediğimizin ve markamıza ne kadar değerli bir yatırım yaptığımızın en güzel ispatı” dedi.

Enerjide müşterinin rolü ve öneminin arttığını hatırlatan Kıvanç Zaimler, şöyle konuştu: “Biz Enerjisa’da yeni enerji dünyası için çalışıyoruz, bu vizyon ile sektörümüze müşteri odaklı öncü uygulamalar kazandırıyoruz. Müşterilerimizin güven duyduğu marka olma yolculuğunda sektörümüzde müşteri deneyiminde oyun kurucu olmayı amaçlıyoruz.”
 

 

Bu haber 3750 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Yenilenebilir hidrojen, öncelikle karbonsuzlaşması zor sanayi ve ulaştırma sektörlerinde yaygınlaşacak... 04.02.2025
Polat Enerji ve T Dinamik 13,4 MWh Enerji Depolama Sistemi Kuruyor... 04.02.2025
Continental, Kışa Hazırlık İçin Sürücüleri Uyarıyor... 04.02.2025
Otokar, 16'ncı kez Türkiye Otobüs Pazarının Lideri ... 04.02.2025
Enerjisa Üretim’den Geleceğin Kadın Liderlerine Destek: Womentum’da 4. Dönem ... 04.02.2025
UEDAŞ, Müşteri Memnuniyetinde Sektör Lideri Oldu ... 04.02.2025
Rosatom, Hindistan’daki Kudankulam NGS’nin 6. Güç Ünitesi İçin Reaktör Kabını Sevk Etti ... 04.02.2025
Darphane'den 'UTTS'nin maliyetinin 5 TL olduğuna dair çıkan haberlere yalanlama ... 04.02.2025
Kalyon Enerji’den 520 MWp’lik Yeni Yatırım... 04.02.2025
Sertel Grup Lojistik Filosunu 255 Adet Mercedes-Benz Actros ve Atego ile Büyütüyor! ... 04.02.2025
Zorlu Holding’in Akıllı Hayat Akademisi’nde 6. Dönem Eğitimleri Tamamlandı... 04.02.2025
Hareket'ten Çalışanlarına TOGG Jesti... 04.02.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.