Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Scania, 2024’te İthal Pazarın Zirvesinde

Güncelleme :18.01.2025

Scania, 2024 yılında Türkiye’deki toplam 33.247 adetlik Ağır Ticari araç pazarında 2.868 adet satış rakamıyla yüzde 8,6 pazar payı elde etti.

Scania, 2024 yılında Türkiye’deki toplam 33.247 adetlik Ağır Ticari araç pazarında 2.868 adet satış rakamıyla yüzde 8,6 pazar payı elde etti. İthal Ağır Vasıta pazarındaki liderliğini tescilleyen Scania, 2024 yılında sergilediği performansla toplam çekici pazarında da ikinci sırada yer aldı. Scania’nın 2024 yılındaki toplam satışlarının 149 adedini kamyon, 2.719 adedini ise çekici modelleri oluşturdu. 

“Sektöre liderlik etmeyi sürdüreceğiz”

Doğuş Otomotiv Scania Genel Müdürü Tolga Senyücel “Scania olarak Türkiye’de Ağır Ticari araç pazarındaki gücümüzü bir kez daha kanıtladık. Özellikle ithal pazar liderliğimiz ve çekici segmentindeki başarımız müşterilerimizin bize olan güveninin bir sonucudur. Biz de bu güveni satış, pazarlama ve satış sonrası hizmetlerimizle marka bilinirliği ve müşteri memnuniyetini ön planda tutmaya devam ederek sürdürmeyi amaçlıyoruz” şeklinde değerlendirdi. 

2025 yılı toplam pazar ve Scania hedeflerini de açıklayan Senyücel “Ağır Ticari araç pazarı, 2024 yılında bir önceki yıla kıyasla yaklaşık yüzde 13 oranında bir daralma yaşandı. 2025 yılının da benzer bir seyir izleyebileceğini öngörüyoruz. Scania olarak yenilikçi yaklaşımımız ve sürdürülebilir iş modelimiz ile sektördeki güçlü duruşumuzun devamını hedefliyoruz.” dedi.

Satış Sonrası Hizmetler ve Müşteri Memnuniyeti

Scania, Türkiye genelinde yaygın hizmet ağıyla satış ve satış sonrası servis hizmetlerinde de fark yaratmaya devam ediyor. 12 Yetkili Satıcı ve 17 Yetkili Servis noktasında hizmet sunan marka, servis giriş adetlerini ve servis bakım kontrat satışlarını bir önceki yıla oranla yükseltti.

Marka İletişimi ve Dijital Çözümler

Marka iletişimini en üst noktada tutarak, dijital çözümlerde bir adım önde olmayı hedefleyen Scania, Instagram platformunda yılın en çok etkileşim alan sosyal medya hesabı olarak dikkat çekti. Bununla beraber yenilenen mobil uygulaması ile 2025 yılına hazır olan marka, ilk çeyrekte bağlantılı araçlar ile de dijital çözümlerine bir yenisini eklemeyi hedefliyor.

Bu haber 871 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Yenilenebilir hidrojen, öncelikle karbonsuzlaşması zor sanayi ve ulaştırma sektörlerinde yaygınlaşacak... 04.02.2025
Polat Enerji ve T Dinamik 13,4 MWh Enerji Depolama Sistemi Kuruyor... 04.02.2025
Continental, Kışa Hazırlık İçin Sürücüleri Uyarıyor... 04.02.2025
Otokar, 16'ncı kez Türkiye Otobüs Pazarının Lideri ... 04.02.2025
Enerjisa Üretim’den Geleceğin Kadın Liderlerine Destek: Womentum’da 4. Dönem ... 04.02.2025
UEDAŞ, Müşteri Memnuniyetinde Sektör Lideri Oldu ... 04.02.2025
Rosatom, Hindistan’daki Kudankulam NGS’nin 6. Güç Ünitesi İçin Reaktör Kabını Sevk Etti ... 04.02.2025
Darphane'den 'UTTS'nin maliyetinin 5 TL olduğuna dair çıkan haberlere yalanlama ... 04.02.2025
Kalyon Enerji’den 520 MWp’lik Yeni Yatırım... 04.02.2025
Sertel Grup Lojistik Filosunu 255 Adet Mercedes-Benz Actros ve Atego ile Büyütüyor! ... 04.02.2025
Zorlu Holding’in Akıllı Hayat Akademisi’nde 6. Dönem Eğitimleri Tamamlandı... 04.02.2025
Hareket'ten Çalışanlarına TOGG Jesti... 04.02.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.